Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Topic met meerdere pagina's, bugje in "last"?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij dit topic [rml][ discussie] budget / start-dSLR, welke te kiezen? *deel 3*[/rml] werkt bij mij opeens het klikken op "last" niet meer zoals 't moet.
M'n instellingen staan op 200 berichten per pagina, en de reply teller stond toen ik 't probeerde op 201 berichten.
Klik ik op "2", dan krijg ik wel netjes replies nr. 200 en 201 te zien, maar bij "last" krijg ik alle berichten, waaronder een verminkte startpost (geen plaatjes, geen opmaak).

Zal wel over zijn wanneer er wat meer berichten staan, maar ik dacht, ik meld 't even... :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 23:52 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je het probleem continue? Wellicht even je cache opschonen en een harde refresh geven (CTRL+F5). Ik krijg het, met jouw PPP's, niet gereproduceerd :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

last is niet de laatste pagina, maar de laatste "x" berichten, waar "x" jou ppp is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Topicstarter
^F5 had ik al wel geprobeerd, cache opschonen niet. En nu heeft dat niet zo gek veel zin meer, omdat Remy's startpost (die echt verminkt doorkwam) nu niet meer wordt getoond.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb nog even gekeken of er rare HTML tussenzat maar dat was ook niet het geval. Tellertje in de DB lijkt te kloppen dus dat kan het ook niet zijn geweest. glitch of clientside probleem (norton troep op je PC en 512KB limiet oid)?

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 03-06-2006 16:35 ]

Intentionally left blank

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-10 00:03

Toff

FP ProMod
Ik heb de laatste tijd iets vreemds hetzelfde probleem met de laatste pagina, bijv. Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 4, die bij mij stopt bij de bijdrage van Angeloonie, terwijl ik weet dat er nog een na komt, nl. die van Play, die op dit moment al meer dan een half uur oud is en wel verschijnt als ik de laatste genummerde pagina oproep.

Beetje l*llig, als je een reactie zit te typen die daarna een dubbelpost blijkt te zijn. Ik kan zo snel geen ander voorbeeld vinden, dus mss heb ik het alleen bij dit draadje, maar het is iets wat me al eerder is opgevallen. Ik gebruik WinXP/IE, laatste versies en CTRL+F5 helpt niet.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Kapt de pagina daar gewoon af? Gebruik je iets van Norton IS ofzo? Op hoeveel heb je je replies per pagina staan? Heb je het probleem ook als je dat lager instelt?
En heb je 304-headers in je prefs aan of uitstaan? IE kan daar namelijk niet zo goed mee overweg.

[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 16-06-2006 15:59 ]

Intentionally left blank

• Toff

Toff

FP ProMod
Ja, pagina eindigt normaal. Geen idee hoeveel replies (kan je dat instellen dan?) Volgens de prefs max 25 replies (en geen Norton in gebruik hier). "304" zegt mij niets, maar volgens de prefs staat dat aan. Denk sowieso dat die prefs "gewoon" standaard zijn. Kan me niet herinneren daar ooit eerder geweest te zijn...

edit: 304 uit maakt geen verschil en max 20 replies ook niet (IE opnieuw opgestart, PC niet).

[ Voor 17% gewijzigd door Toff op 16-06-2006 16:13 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Probeer het eens met 304 headers uit dan (dat zou ook de default moeten zijn - juist omdat IE buggy is op dat punt).

Intentionally left blank

• Toff

Toff

FP ProMod
Inmiddels voor de zekerheid ook de PC opnieuw opgestart (hoewel IE de cache leegt bij sluiten), maar nog steeds geen verschil.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Mzz, toch tellertje corrupt voor dat topic zie ik; zou gefixed moeten zijn nu :)

Intentionally left blank

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Even een nieuwsgierige vraag, ik zie de laatste dagen vaak bug in BUG staan m.b.t foute countertjes. Hoe komt dat? Dat de database vergeetachtig aan het worden is?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Toff

Toff

FP ProMod
Deze is weer OK zo te zien.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi