Toon posts:

Beveiligde VPN?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een PC waarmee ik zonder problemen een VPN kan maken met de server. Maar een andere PC (op een andere locatie) kan dit niet. Er staat dan ook een slotje op het inlogscherm en ik begrijp niet waar deze vandaan komt. Is dit een speciaal beveiligde VPN verbinding? En hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast hartelijk dank,

Salsa

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

SalsaFreak,

Welkom op GoT :)
Wij hebben hier op GoT een heleboel regeltjes waar we van verwachten dat iedereen zich daar aan houd, als ik jou topic zo bekijk dan is dat niet gelukt bij jou :)

Ik noem de drie belangrijkste zaken even op:
  • Kies een topic titel die je vraag of discussiepunt helder en duidelijk omschrijft. Zet daarnaast de Windows versie in je topic titel tussen vierkante haakjes.
  • Geef duidelijk en helder aan wat je vraag is en zorg dat mensen zich niet moeten gaan afvragen wat je nou eigenlijk toch allemaal bedoelt. Geef zoveel mogelijk relevante informatie.
  • Laat zien en vertel wat je zelf al geprobeerd hebt. Waar heb je al eens op gezocht en wat kwam je zoal tegen? Wat vond je en wat lukte er niet met de gevonden oplossingen? Vertel dat altijd even :)
Ik zou zeggen - pas je topicstart even aan :)