Ik heb al enkele bekenden bij wie de decoder is gesneuveld en moets worden gerepareerd en verder ls ik een decoder gebruik dan wil ik wel dat daar een goede afstandbediening bijzit zoals bij de meeste televisies en dat het ding redelijk vlot zapt. De afstandbediening van de Samsung is bij de slechtste rommel die ik ooit gezien heb en de zap snelheid was dramatsich (alhoewel bij de bekende bij wie de decoder uiteindelijk is vervangen de nieuwe daarin wel sneller leek te zijn).
Ik vond de electronisch gids niet lekker en voor een HD apparaat ook grafisch teleurstellend en ook daar was de afstandbediening niet prettig bij.
De beeldkwaliteit was goed (is ook de enige reden om het apparaat te nemen)
En dan wil ik ook wel een twin tuner variant met HD opname capaciteit.
Kortom de h360r lijkt onvoldoende betrouwbaar, komt qua bediening goedkoop en traag over en mist features die ik graag wil hebben. En toch overweeg ik hem nog te nemen (tweedehands overnemen) vanwege de beeldkwaliteit. Maar liever heb ik een ander apparaat dat in ieder geval de betere features heeft en hopelijk ook een prettige afstandbediending.
Ik had eige
nlijk verwacht dat begin 2008 er wel een nieuwe apparaat was en heb met die verwachting dan ook o
nlangs een HD televisie gekocht.