Ik heb vandaag een nieuwe hardeschijf aangeschaft namelijk een WD 320GB PATA. Op deze schijf wil ik windows gaan installeren.
Het kopieeren van bestanden gaat prima tot dat de werkelijke install moet beginnen, die install wil namelijk niet beginnen. Het enige wat ik voor elkaar krijg is dat ie weer alles gaat kopieeren naar de C:
Als ik de cd-rom er uit haal of in de bios instel dat ie niet van de cd moet booten krijg ik alleen verifying dma pool data en daar blijft ie hangen.
Het enige dat ik nu kan doen is telkens die bestanden op de C: laten zetten want de setup zelf wil gewoon niet gaan draaien.
Het is voor mij nu dus onmogelijk om windows op mijn nieuwe schijf te krijgen.
Ik heb hier op got gezocht naar dit probleem en ik heb 1 topic gevonden van iemand met hetzelfde probleem alleen staat daar geen oplossing bij.
Het topic dat ik gevonden heb is -> [rml][ XP] Windows Installatie blijft herhalen*[/rml]
Mijn specs zijn.
AMD XP-M 2600+
Geforce 6800LE
2x 512MB ram
ASUS A7N8X-X
WD 320GB PATA.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen
De windows XP cd heeft zowel SP1 als 2 op de cd staan.
Het kopieeren van bestanden gaat prima tot dat de werkelijke install moet beginnen, die install wil namelijk niet beginnen. Het enige wat ik voor elkaar krijg is dat ie weer alles gaat kopieeren naar de C:
Als ik de cd-rom er uit haal of in de bios instel dat ie niet van de cd moet booten krijg ik alleen verifying dma pool data en daar blijft ie hangen.
Het enige dat ik nu kan doen is telkens die bestanden op de C: laten zetten want de setup zelf wil gewoon niet gaan draaien.
Het is voor mij nu dus onmogelijk om windows op mijn nieuwe schijf te krijgen.
Ik heb hier op got gezocht naar dit probleem en ik heb 1 topic gevonden van iemand met hetzelfde probleem alleen staat daar geen oplossing bij.
Het topic dat ik gevonden heb is -> [rml][ XP] Windows Installatie blijft herhalen*[/rml]
Mijn specs zijn.
AMD XP-M 2600+
Geforce 6800LE
2x 512MB ram
ASUS A7N8X-X
WD 320GB PATA.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen
De windows XP cd heeft zowel SP1 als 2 op de cd staan.
[ Voor 54% gewijzigd door PilatuS op 01-06-2006 20:32 ]