Beste tweakers,
Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gesleuteld, te weten een:
Athlon 64 3200
Asus A8N-Sli SE
Geforce 7900
512 ddr
Super Flower 400
40 Pata
160 Sata
In eerste instantie werkte die perfect totdat ik wat grote demo's ging downen en deze uit wilde pakken. Ik heb er meerdere geprobeerd vanaf verschillende sites. Ik kreeg de alom bekende crc error met winrar. Ik heb vele topics gelezen, het zijn er heeel veel ik weet het maar nergens kan ik mijn oorzaak in vinden. Ik heb het volgende geprobeerd.
1- Windows gedraaid van de Pata en een keer van de Sata schijf (beide zelfde error)
2- Geheugen van andere computer geprobeerd (zelfde error)
3- Verschillende unzip/rar tools geprobeerd.
4- Windows update 1 errop gezet (wilde 2 erop zetten maar kon hem niet uitpakken
5- Nieuwe processor gekocht en geprobeerd, aaaaahhhhhhhhh
Het lijkt er dus op dat het geen schijf probleem is en ook geen geheugen probleem.
Het is zelfs geen processor probleem. Iemand enig idee wat het wel kan zijn.
Alvast bedankt !
Ik heb net een nieuwe pc in elkaar gesleuteld, te weten een:
Athlon 64 3200
Asus A8N-Sli SE
Geforce 7900
512 ddr
Super Flower 400
40 Pata
160 Sata
In eerste instantie werkte die perfect totdat ik wat grote demo's ging downen en deze uit wilde pakken. Ik heb er meerdere geprobeerd vanaf verschillende sites. Ik kreeg de alom bekende crc error met winrar. Ik heb vele topics gelezen, het zijn er heeel veel ik weet het maar nergens kan ik mijn oorzaak in vinden. Ik heb het volgende geprobeerd.
1- Windows gedraaid van de Pata en een keer van de Sata schijf (beide zelfde error)
2- Geheugen van andere computer geprobeerd (zelfde error)
3- Verschillende unzip/rar tools geprobeerd.
4- Windows update 1 errop gezet (wilde 2 erop zetten maar kon hem niet uitpakken
5- Nieuwe processor gekocht en geprobeerd, aaaaahhhhhhhhh
Het lijkt er dus op dat het geen schijf probleem is en ook geen geheugen probleem.
Het is zelfs geen processor probleem. Iemand enig idee wat het wel kan zijn.
Alvast bedankt !