Toon posts:

[Word XP]lichtblauwe vlakken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zus heeft het voor elkaar gekregen om door de tekst heen, op naar het schijnt willekeurige plaatsen lichtblauwe vlakken te creeeren (zo lichtblauw, dat ik het hier alleen zie op de CRT monitor).
Persoonlijk denk ik dat er iets zit in de opmaak maar ik kan echt niks vinden. Je kunt de blauwe vlakken niet selecteren, maar wel deleten. Dan lijkt het makkelijk, maar dat is het niet want het zit ook gewoon door de tekst. Als ik copypaste, dan copypaste ik de blauwe vlakken mee. De printer print het ook uit.
hier screenshot(en bewijs dat ik search heb gebruikt :P). Je moet echt heel goed kijken, maar het is er wel.

Help de zus in nood (is belangrijk, want PO biologie).

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Even in openoffice openen, en terug saven, die zal dat wel niet ondersteunen ?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Het is natuurlijk niet zo slim om zoiets als JPEG op te slaan, dan worden bijna onzichtbare dingen zo goed als helemáál onzichtbaar. Na de cruves aanpassen in Photoshop zie ik het wel, maar ook een hoop aan andere artifacts. Sla het origineel nog een keer op als PNG dan is het vast duidelijker te zien.

Iig al een geprobeerd alles te selecteren en dan in woord de achtergrondkleur van tekst te veranderen naar wit?

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:29
? wat valt er te zien dan?

Verwijderd

Topicstarter
Als ik png doe, dan maakt photobucket het helemaal klein. :/
Nog iets geks, de windows installer geeft een error als ik openoffice wil installeren ?
"Kan geen verbinding met de server maken. Fout: 0x80040154

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie. "
Achtergrond geldt voor hele pagina, de blauwige waas is niet op de hele pagina.
Een lichtblauwe waas, als je de blauw van je monitor opschroeft, dan zie je het waarschijnlijk wel.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 20:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
\o/ het is weg.
Marijke neemt alle commentaar weg over GoT (nerdensite).
lag aan de achtergrondkleur 8)7 |:(
zegt ze dat ze "helemaal niks" gedaan had.
Dat gekloot met de windows installer is ook opgelost (GoT search ftw.).

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 21:35 ]

Pagina: 1