Toon posts:

Externe HDD aan Experiabox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ook ik ben trotse eigenaar van een Experiabox van KPN. Met aansluiten geen enkel probleem gehad. Het enige dat ik nu nog niet kan is:
- geen 06 nummers bellen,
- geen 0900 nummers bellen,
- af en toe nummerweergave (meestal niet)
- geen instellingen te maken/ wijzigen op Mijn KPN.
Misschien weten jullie waar dit aan kan liggen... Misschien omdat ik nog niet geheel geporteerd ben naar VOIP.

Maar mijn eigenlijke vraag is:
Ik heb een Externe HDD aan mijn Experiabox gehangen. Via internet te weten gekomen dat je de externe HDD FAT32 geformatteerd moet hebben (Dus max 32Gc per partitie). Dus netjes 4 partities aangemaakt 30,30,10 en 10 Gb.. 80Gb totaal... Maar wat schetst mijn verbazing. Als ik in Netwerkomgeving kijk zie ik maar 2 schijven (Partities) i.p.v. alle 4........ Weet iemand waar die andere 2 partities gebleven zijn of hoe ik deze zichtbaar moet maken?

Groeten

SpeedyTeam

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien ondersteunt de experia niet meer dan 2 partities 8)7
Ik hoop het niet voor je iig

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 13:41
Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 19:09:

trotse eigenaar van een Experiabox
Het enige dat ik nu nog niet kan is:
- geen 06 nummers bellen,
- geen 0900 nummers bellen,
- af en toe nummerweergave (meestal niet)
- geen instellingen te maken/ wijzigen op Mijn KPN.
_/-\o_

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren gebeld met KPN, bleek dat op een of andere manier de activatieprocedure niet goed was gegaan. KPN op afstand samen met mij geactiveerd. Nu werkt het perfect.

Als je de activatieprocedure niet goed doorloopt, dan heb je een "beperkt account" dus uit voorzorg geen 06,0900,0909,0906,0800 nummers kunnen bellen. Nu wel.
Ook de nummermelder aangezet op de servicepagina.

Wat mij wel opviel dat de servicepagina behoorlijk traag was met het doorvoeren en controleren van ingestelde gegevens.

Wat betreft de aansluiting van een HDD met meerdere partities via de USB van de experiabox:
2 partities waren niet goed geformatteerd (FAT16) en heb de experiabox een reset gegeven. Nu alles netjes in zicht. Nu alleen nog ff uitzoeken hoe het delen en toewijzen van de partities/ mappen gaat....

Speedyteam

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:51
FAT32 heeft geen beperking van 32gig per partitie, 1 partitie van 80 gig gaat heel goed werken.

Verwijderd

Ik weet niet of je in het verleden bepaalde nummers hebt laten blokkeren. Zo ja, dan moet je nu alle restricties weer weg laten halen.
MVG Don Data
Pagina: 1