Toon posts:

faxmodem neemt elke telefoonbinnenkomst over.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ik hier een verkeerde topic start maar toch hoop ik dat iemand me kan helpen.
Mijn faxmodem neemt alles binnen (dus ook mn normale telefoontjes).
Weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen??

Alvaste bedankt.

Marcel van der Linden.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Doe eerst eens zoeken gast: Modem neemt telefoon op

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
neej dat is niet wat ik bedoel ik bedoel namelijk dat ik mn huistel. niet meer kan opnemen of de fax die is al bezig om m binnen te halen ook al is het een telefoontje.

Marcel van der Linden,

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan wel mn fax uitgooien alleen krijg ik dan natuurlijk geen fax meer binnen.

Dus is eigenlijk de echte vraag hoe kan ik mn fax behouden zonder dat hij ALLES oppakt.?

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die mij kan helpen met dit probleem?
Ik denk zelf namelijk dat het eraan ligt dat mn modem alles opakt omdat hij geen onderscheid kan maken tussen een ax en een telefoontje.
maar nu denk ik ook wel dat de standaard faxmodem software van windws dat ook niet kan.
en mn modem is ook standaard.

weten jullie dan misschien welk faxmodem ik anders beter kan aanschaffen die wel dat verschil kan merken.

heb een analoge lijn.

Alvast bedankt..

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 17:23:
Maar ik kan wel mn fax uitgooien alleen krijg ik dan natuurlijk geen fax meer binnen.

Dus is eigenlijk de echte vraag hoe kan ik mn fax behouden zonder dat hij ALLES oppakt.?
Je hebt dan een faxselector nodig. Die neemt de telefoon op, geeft een piepje, en als aan de andere kant dan een fax antwoordt, dan stuurt ie de fax door naar je fax, en anders laat ie je telefoons rinkelen.

Verwijderd

Topicstarter
misschien blond maar waar kan ik dat kopen? of kan dat bijna overal?

Alvast bedankt..

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:23
Makkelijker is als je de faxmodem op een andere nummer zet.

Het ligt waarschijnlijk aan de instellingen van je modem. Je hebt waarschijnlijk ergens ingesteld dat hij een binnenkomende telefoontje meteen moet opnemen. Je kunt ook instellen dat hij eerste een paar keerm oet wachten alvorens hij het moet opnemen. Ik weet niet waar je dat moet/kunt instellen (denk ergens bij modems) want het is te lang geleden dat ik nog een aangesloten modem had.

let the past be the past.

• RefleXion
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-04 21:54
Hallo Marcel,

Ik heb hier thuis ook een fax, en dat ding kan ook geen onderscheid maken tussen
een telefoontje en een binnenkomende fax. Meestal heeft de fax dan wel een instelling
na hoeveel keer hij mag opnemen. Ik heb het thuis nu zo ingesteld dat hij na 5 keer overgaan
opneemt. Het enige vervelende hieraan is dat als je een fax verwacht je de telefoon niet moet
opnemen.

58x PV Enphase IQ8+, 16x PV SolarEdge, 2x PV los, 9x Marstek Venus E V3, Peugeot e-208

• SeatRider

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:04:
misschien blond maar waar kan ik dat kopen? of kan dat bijna overal?

Alvast bedankt..
Beetje blond wel. Weet je hoe Google werkt?

Verwijderd

Topicstarter
haha eej bedankt ik weet nu wat ik moet doen.

ik weet wel hoe google werkt, ;)

ik denk dat ik die faxselector aan ga schaffen.

Thx

Marcel.
Pagina: 1