Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Verwijderd
lijkt me een duidelijk probleem van storing door de xenon hoogspanningsvoeding..
maar de oplossing?
Heb je standaard cv? of zelf ingebouwd? met afstandsbediening of enkel manueel?
maar de oplossing?
Heb je standaard cv? of zelf ingebouwd? met afstandsbediening of enkel manueel?
Is het niet zo dat de spanning ff inkakt bij het inschakelen van je xenon verlichting, als dan de cv op hetzelfde (te dunne) draadje hangt, is die ff spanningsloos (en dan valt ie netjes op slot).
Oplossing: voedingsdraadjes wat dikker maken, of apart draadje voor je CV leggen, of een dikke elco bij de voeding van je lampjes hangen.
Oplossing: voedingsdraadjes wat dikker maken, of apart draadje voor je CV leggen, of een dikke elco bij de voeding van je lampjes hangen.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
De CV is de orginele van mazda die er toen der tijd bijgeleverd werdt.
Hij wordt verder aangestuurd door het klasse 2 alarm.
Het alarm heeft een eigen voeding van de accu af.
Dan ga ik even proberen om een dikke elko icm een vrijloopdiode bij de balasten te hanegn kijken of dat helpt.
Hij wordt verder aangestuurd door het klasse 2 alarm.
Het alarm heeft een eigen voeding van de accu af.
Dan ga ik even proberen om een dikke elko icm een vrijloopdiode bij de balasten te hanegn kijken of dat helpt.
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Verwijderd
de inverters maken nogal wat hoogfrequente storing aan in de auto, vooral op het moment van inschakelen! als de lamp warm is zakt de stroom en ook de storing. Je kan eens proberen met een hulp relai en dan de voeding direct vanaf de accu pakken.
Pagina: 1