Waar doen zij dit, zodat er bij een checkdomain alleen de info staat die zij zelf hebben ingevoerd weergegeven wordt???
thanx
thanx
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

moet ie nog wel vrij zijn......Op zondag 28 januari 2001 15:06 schreef bacchus het volgende:
www.jouwachternaam.com
goedkoop, en klantvriendelijk
en bij aanschaf van 2 pakketten 50 piek terug..
Verwijderd
Op dinsdag 30 januari 2001 01:53 schreef Niels Saarloos het volgende:
[..]
moet ie nog wel vrij zijn......
Verwijderd
Achjee. Namezero-pauper. Voor $15 registreer ik mijn domein bij DirectNIC en is ie mijn eigendom. Kijk maar eens op http://umts-begin.comOp dinsdag 30 januari 2001 07:20 schreef Jikey het volgende:
Als je wat sneller had geweest had je gewoon Namezero kunnen aanvragen dat is gratis en Onbeperkt aantal subdomeins , en onbeperkt aantal e-mail aliassen +forwarding enzzz
Zet er gewoon een banner killer tussen of in de HTML , en klaar ben je . Ik heb het ook gedaan met
miky-mike.com
rijnsburg.net
chat538.net
deklink.com
!!!!!
Juist. En nog snel en persoonlijk antwoord ook op vragen per e-mail. Voor mij is DirectNIC gewoon een de beste registrar, en daarbij nog te betalen ook.Op woensdag 31 januari 2001 19:16 schreef The Source het volgende:
Ik was ook naar iets op zoek en ben na vele alternatieven met DirectNIC in zee gegaan. Goede prijzen, vele gratis mogelijkheden en volledige controle over alles...
Verwijderd