Toon posts:

[C#] dragable label within a panel

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig met iets waarbij ik in een C# 2.0 applicatie een panel heb. Op deze panel staat een een label. Nu wil ik dat wanneer ik deze label vast pak en sleep dat hij aan mijn cursor blijft hangen en ik hem door de panel kan slepen (niet er buiten). Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?

• CyBoB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

CyBoB

.::BURB::.

Het Label subclassen, mouse events afvangen en daarop dan de location van het label zetten?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 23:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

En wat heb je zelf al geprobeerd? Wat lukte daar niet mee? Kreeg je foutmeldingen? Zo ja, welke? Zie ook Programming Beleid - De Quickstart :)
Je weet ondertussen ook wel dat we iets meer inzet van jouw kant verwacht voordat je hier een topic opent.

[ Voor 24% gewijzigd door Creepy op 01-06-2006 16:27 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Hey knakkers hebben jullie moderators echt niets beters te doen dan altijd maar te komen aandraven met die schijt berichten van jullie, volgens mij kunnen jullie helemaal niets met alles wat hier gevraagd wordt....

Verwijderd

ja idd, stelletje losers hier die moderators... zeker thuis niks te vertellen....

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 19:11 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als jullie dat willen geloven, prima hoor. Maar dan krijg je hier niks gedaan. :w

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.