Toon posts:

[Outlook 2002] contacten bewerken --> Qtek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanuit mn Nokia (6230) mn contacten gesynced met Outlook 2002.
Alleen staat nu 98% van de telefoonnummers onder het veld "Ander telefoonnummer". Terugsyncen naar mn Nokia gaat uiteraard goed maar syncen naar mn nieuwe telefoon (Qtek S200) lukt niet. Blijkbaar leest die (Pocket Outlook onder WM5.0) het veld "Ander telefoonnummer" niet. Ook staan alle namen van de contacten nu in mn Qtek als achternaam, voornaam. ;(
Ik heb al gevonden dat Outlook een optie geeft voor opslaan als "voornaam, achternaam" of "achternaam, voornaam" en andere combinaties met bedrijf er ook in.
Via Extra->Opties->Opties voor Contactpersonen en dan standaardvolgorde is dit te wijzigen. Maar als ik dat wijzig naar hetgene wat ik wil werkt dat niet door naar mn huidige contacten. Handmatig wijzigen lukt wel. Dubbelklik hiervoor een contact -> Opslaan als.

Ik heb al ge-UTFSt, hier, Google en microsoft.public.outlook maar ik kan nergens een goede oplossing vinden voor deze problemen. De meest gehoorde oplossing is exporteren naar csv/Excel en dan weer importeren, maar dat werkt niet nu dus wel....waarom? Geen flauw idee.

Samenvatting:
1: De contact velden in Outlook aanpassen en en masse verslepen. done!
2: Mijn Qtek pakt achternaam, voornaam ipv vice versa.

Als iemand hier zijn/haar licht op kan laten schijnen, graag! _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat _een_ oplossing is:

In Outlook handmatig aangeven dat je elk los contact als voornaam, achternaam wil opslaan... :S