Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
In de thread over de dubbele AMD socket is ook veel met grappig gestrooid zo te zien ja.
Ook mijn reactie daar, die niet grappig bedoeld was.
Ook mijn reactie daar, die niet grappig bedoeld was.
offtopic:
overigens is er nu ook een 'first post' moderatie bijgekomen, terwijl er tientallen posts voor mijn post staan
overigens is er nu ook een 'first post' moderatie bijgekomen, terwijl er tientallen posts voor mijn post staan

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 01-06-2006 14:16 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
Ik heb geen idee wat er aan de hand is en ik weet ook niet waarom maar ik weet wel wie.
En voor deze ene keer kan ik trots meedelen dat de betreffende persoon al een mailtje heeft ontvangen hieromtrent nog voordat dit topic is geopend.
Dus, als troost..... het waren dan iig pluspunten....(of moeten we dat ook terugdraaien)?
Dus, als troost..... het waren dan iig pluspunten....(of moeten we dat ook terugdraaien)?
Nee, laat die punten maar staan hoor. Verder zou ik het niet erg vinden als ze worden teruggedraait. Die punten maken mij niet zoveel uit, als ik mijn mening maar kwijt kan
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Het begint mij ook op te vallen dat;
- Veel dingen (veel) te hoog gemod staan
- Dat bijna alle moderaties "grappig" schijnen te zijn.
Ik kan me niet onttrekken aan het geveol dat het maar 1 of 2 verschillende user(accounts) zijn die dit doen. Lijkt me niet de bedoeling van het mod-systeem van T.net dit
- Veel dingen (veel) te hoog gemod staan
- Dat bijna alle moderaties "grappig" schijnen te zijn.
Ik kan me niet onttrekken aan het geveol dat het maar 1 of 2 verschillende user(accounts) zijn die dit doen. Lijkt me niet de bedoeling van het mod-systeem van T.net dit

edit:
Weer eens een keertje van mijn overschot aan mod-punten gebruik gemaakt om wat recht te zetten in het UPC topic (heb er nu nog stuk of 330)
Weer eens een keertje van mijn overschot aan mod-punten gebruik gemaakt om wat recht te zetten in het UPC topic (heb er nu nog stuk of 330)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 15:43 ]