Loewe of Hitachi (ivm leveringsproblemen Loewe)

Pagina: 1
Acties:

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:39
Ik had afgelopen zaterdag bij een winkel een Loewe Concept L32 Basic besteld. Deze zou woensdag geleverd worden maar omdat de volledige opslag van Loewe benelux in vlammen is opgegaan kan Loewe voor de komende tijd niet meer leveren. (3 a 4 weken en dan gaan ze weer uitleveren)
De winkel bood mij een Hitachi 32LD7200 scherm aan, voor dezelfde prijs (inclusief muurbeugel).

Moet ik het aanbod aannemen? Of kan ik beter even wachten op die Loewe. In prijs zijn de machines gelijk.

De Hitachi: http://www.hitachidigital...oduct_1.jsp?productid=465
De Loewe: http://www.loewe.nl/concept_l_32_basic_de,32794,53.html

Pickle Rick!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Zonder de technische specs enzo te bekijken kan ik je alvast zeggen dat als je die Loewe wilde, je daar wel je redenen voor gehad zult hebben en dat je bij een andere aankoop misschien zult denken wat als ik toch gewacht had op die Loewe. Je wacht beter nog 3 weken op de tv als die echt wilt, want je zult er waarschijnlijk veel gelukkiger mee zijn (Loewe was je eerste keus en die Hitachi is uiteindelijk enkel en alleen omdat de Loewe niet leverbaar is, het idee doet doet veel ;) ...)

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:39
Nou, ik heb heel lang lopen wikken en wegen tussen Loewe en de Hitachi, die verkoper wist dat ook. De Hitachi was net ff tikkie duurder. Zo een 100 euro ongeveer, maar de Hitachi had wel meer aansluitingen wat ik juist wel weer prettig vind. Toch heeft Loewe design en de naam. Het was dus een oprecht bod van de verkoper om mij mijn 2de keuze aan te bieden. Omdat ik eigenlijk voor die Loewe ging omdat 'ie 100 euro goedkoper was.
En volgens velen is het scherm mooier van de Loewe dan van de Hitachi. Hoewel ik de Loewe alleen op kabel gezien heb, en de Hitachi alleen op een DVD...dus ik vind het nog erg moeilijk.

[ Voor 15% gewijzigd door astute op 01-06-2006 14:22 ]

Pickle Rick!