Ik zoek een goede SMTP server

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 12:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey jongens, ik zoek een goede gratis mailserver. Er hoeven niet veel functies in te zitten, het is alleen om formulieren van mijn ip adres (127.0.0.1) door te sturen naar een hotmail of ander adres.

Ik heb nu al een aantal programma's gebruikt, maar heel veel hadden last van Spam en waren lastig te configureren. Totdat ik bij QuickMailServer kwam, heel makkelijk, zat een optie in dat je alleen mailtjes van 127.0.0.1 kon doorsturen, dus de spam kwam er nooit door.

Alleen dat programma is nu door zijn trial heen, maar nu weet ik wel wat voor functie ik moet hebben, kennen jullie toevallig een freeware programma die dat ook kan?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

sendmail :Y)

ow compleet pakket..

neem kerio ofzoiets

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 11:29 ]

Verwijderd

ik snap ook niet waarom je daarvoor een mailserver nodig hebt. een smtp client lijkt mij voldoende :)

Verwijderd

SMTP uit XP of 2003 ofzo? Eventueel gebruik je een linux variant of ...gratis versie van mailenable........kan je alles doorheen pompen wat je wilt.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:37

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Precies, script zelf wat in elkaar en klaar ben je :?
Kom op, er is ruim voldoende te vinden op download.com en tucows.com

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.