Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Leuke serie, rustige achtergrond.
Bij 1 en 5 zitten overigs artifacts op het gezicht van de jongen (sharpening?).
Bij 1 en 5 zitten overigs artifacts op het gezicht van de jongen (sharpening?).
Bij 1 komt het waarschijnlijk door het slechte resizen? Bedoel je bij vijf niet de medicatiebolletjes die op mijn gezicht kleven?
(ja, die jongen ben ik
)
(ja, die jongen ben ik
volgens mij zijn ze allemaal behoorlijk slecht geresized overal zitten kartelrandjes aan om het maar zo te zeggen.
3 en 4 zijn erg krap aan de boven kant om over 2 maar niet te spreken.
De pillen die in de lucht zweven bij 5 zien er eerlijk gezegt behoolijk opgeplakt uit.
Misschien een beetje hard commentaar maar al met al vind ik het geen bijzondere case.
3 en 4 zijn erg krap aan de boven kant om over 2 maar niet te spreken.
De pillen die in de lucht zweven bij 5 zien er eerlijk gezegt behoolijk opgeplakt uit.
Misschien een beetje hard commentaar maar al met al vind ik het geen bijzondere case.
Je hebt ze door middel van een forumcommando naar een bepaalde resolutie willen forceren, terwijl ze een andere resolutie hadden?
Ik denk als je dat oplost, je al heel goed op weg bent; want ik zie verder ook overal kartelrandjes.
Ik denk als je dat oplost, je al heel goed op weg bent; want ik zie verder ook overal kartelrandjes.
[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 01-06-2006 10:44 ]
Hm, ze zijn allemaal geresized met Irfanview. De eerste twee zijn (shame on me) idd nog wat kleiner gemaakt met forumcommando
Dat fix ik meteen. Ik zal ook even linken naar de originelen.
Done. Ik vind zelf ook wel, nu ik het nog eens bekijk, dat de verkleiningen de originelen niet echt eer aandoen
Done. Ik vind zelf ook wel, nu ik het nog eens bekijk, dat de verkleiningen de originelen niet echt eer aandoen
[ Voor 24% gewijzigd door Yoeri op 01-06-2006 10:52 ]
Pagina: 1