Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telefoonoplader kabeltje broken

Pagina: 1
Acties:

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Ik zag zojuist tot mijn grote woede dat mijn kat de telefoonoplader stuk heeft gebeten, althans, het kabeltje ervan.

Nu heb ik dus 2 losse delen, 1 vanaf de stekker naar stopcontact, en 1 met het plugje wat de telefoon induikt.

Er zitten allemaal van die hele dunne koperen draadjes in.
Kan ik een stukje van de kabel zelf afhalen en deze op een of andere manier verbinden? Bijvoorbeeld door de draadjes in elkaar te draaien?

Of riskeer ik dan mijn eigen leven?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

zolang je de stekker er eerst uit haalt kan ik me niet voorstellen dat je je leven riskeert als je je kabeltje stript en verbind. (of je kat moet erg territoriaal zijn ;) )

Maar verder moet 't denk wel kunnen. Als je zorgt dat je ze goed verbindt. (telefoon loopt niet op wisselspanning!!)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 14:06

Neoz

Neoz & Hobbes

Hoe is het met je kat ? :+

Je hebt kans dat als er iets verkeerd gaat je telefoon kapot gaat ?
Maar voor de rest als er geen stroom op staat rode dropveter aan de rode en de groene aan de groene ?

[ Voor 35% gewijzigd door Neoz op 01-06-2006 10:07 ]

Serve The Humanity , Be Server

Verwijderd

De kabel bestaat per definitie uit 2 kabeltjes.

Simpel gezegd: heen en terug.
Dit is waarschijnlijk uitgevoerd als een mantel en een "schild". Dus als je alle koperdraadjes maar gewoon in elkaar draait gaat het zeker mis.

De spanning op de kabels is echter slechts een volt of 6-14. Ongevaarlijk dus voor jouw leven. Maar, je kan wel je adapter (dat zwarte blokje) en je telefoon mollen.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Het lijkt me sterk dat je je leven riskeert. Er zal nooit veel meer dan 5 of 10V op dat kabeltje staan.
Gewoon de kabeltjes met een kroonsteentje met elkaar verbinden. Of in elkaar draaien met isolatietape erom als je een kroonsteentje te tweaker-like vindt.

Signatures zijn voor boomers.

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Maasluip schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:07:
Het lijkt me sterk dat je je leven riskeert. Er zal nooit veel meer dan 5 of 10V op dat kabeltje staan.
Gewoon de kabeltjes met een kroonsteentje met elkaar verbinden. Of in elkaar draaien met isolatietape erom als je een kroonsteentje te tweaker-like vindt.
1 woord. Krimpkous ;)

[ Voor 6% gewijzigd door J2pc op 01-06-2006 10:10 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Pagina: 1