Toon posts:

[XP] ShellconHidden zorgt dat afsluiten langzaam is*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[WinXP] Op zoeken gezocht maar niets kunnen vinden. Ik zit met het volgende probleem:
Sinds een paar weken bij het afsluiten van Win XP pro wacht Windows met afsluiten op een bepaald programma. Hij sluit niet af of je moet eerst bevestigen dat het mag worden afgesloten.
De melding is: "ShellconHiddenWindow" .
Iemand een idee hoe ik deze melding ongedaan kan maken, zodat Windows weer normaal afsluit?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

fulton,

Je topic titel lijkt natuurlijk helemaal nergens op - die pas ik even aan :) Verder is de altijd bekende (dat zou toch moeten ;) ) vraag - wat heb jij zelf al geprobeerd en zelf al gedaan om je vraag te beantwoorden? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij startup onder config gekeken welke programma's er worden opgestart en bij sommige programma's het vinkje weg gehaald. XPtools gedraaid om mijn REG op te schonen en overbodige snelkoppelingen weg te halen. Dit heeft niet geholpen.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:07

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kijk anders eens met ProcessExplorer van Systernals naar bepaalde processen. Zelf vind ik bepaalde regcleaners niet altijd lekker werken, want ze willen er wel eens dingen uithalen die blijkbaar wel nodig zijn.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03 15:22
nofi, maar dit had je makkelijk even zelf kunnen opzoeken.

simpel google opdracht: http://www.google.com/sea...en&q=ShellconHiddenWindow

levert uiteindelijk op :

DZLDOC59, That "ShellconHiddenWindow" message appears to be associated with the Musicmatch Program. Go thru the thread at the link below where you'll find a possible solution.

succes dermee :|

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
sarcast schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 11:47:
nofi, maar dit had je makkelijk even zelf kunnen opzoeken.

simpel google opdracht: http://www.google.com/sea...en&q=ShellconHiddenWindow

levert uiteindelijk op :

DZLDOC59, That "ShellconHiddenWindow" message appears to be associated with the Musicmatch Program. Go thru the thread at the link below where you'll find a possible solution.

succes dermee :|
Hartelijk dank hiervoor, stom van mij, had niet aan Google gedacht, maar bedankt voor de les.
Pagina: 1