Toon posts:

[Nero 7 Trail] Rechten error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nero 7 trail gedownload en wil deze installeren maar hij geeft een foutmelding dat hij bepaalde bestanden niet naar de temp directory kan schrijven , check of je alle rechten hebt. Nou vind ik dit heel raar want ik heb alle rechten, en daarvoor stond nero 6 er gewoon op. Ik heb geprobeerd een nieuwe account te maken en daarop geprobeerd maar dat gaf dezelfde error.
Hoe zorg ik dat hij toch wil installeren?

Afbeeldingslocatie: http://pic19.picturetrail.com/VOL1086/4550090/9571267/151788688.jpg

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 18:53

JohnD

Bernd

de foutmelding is onleesbaar. kan je misschien even een betere screenshot posten?

ook al gezocht in de support KB van ahead? staat er iets in je logboek?

edit @ kingofdos:
omg @ firefox reclame 8)7 :D

[ Voor 15% gewijzigd door JohnD op 01-06-2006 11:08 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

SunStorms_sletje: Leer een detail lezen ;)
Nero Product Desktop
---------
Nero - Product Setup

De installatie kan de benodigde tijdelijke niet maken in map
C:\DOCUME~1\blablabal
Controleer of u rechten heeft om .....? 3 a 4 letters ?..... deze map te schrijven.
Zoiets haal ik er uit in ieder geval.

@ Reconhell:
Je kan ipv PRINTSCRN ook ALT+PRINTSCRN doen, hierdoor screenshot je enkel het active venster.

Staat je BurnRights goed? Van welke groepen is de huidige gebruiker lid? Is het een gastgebruiker of een administrator? Vertel eens wat meer over jou computer. Zit er een specifieke configuratie bij die wij niet kennen?

Ander kijk of je de tempfolder uit de Documents and Settings kan halen voor Nero, en bv op C:\NeroTemp te zetten. Kijk of dit verschil maakt.

offtopic:
Trouwens, gebruik eens Firefox ipv Internet Explorer. Veiliger, meer features en een groter "ons" gevoel, gezien het door de Community word gemaakt ipv door een bedrijf (wat enkel uit is op $$$).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 10:57 ]