Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

01/06/06 Wereldmelkdag

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Jaaa ik ben er weer :)

Dit keer met een topic dat minder gevoelig ligt!
En in tegenstelling tot mensen die roken heb ik wel iets tegen mensen die geen melk drinken (allergie tot daar aan toe).

Mag ik tevens mijn eigen mening in deze openingspost uiten en zeggen dat sommige afgeleide producten (ik denk aan de frisdranken op basis van melkpoeder met een kilo suiker en zogenaamde fruitsmaak) walgelijk zijn en wel degelijk verboden moeten worden?

Maargoed, wereldmelkdag? Wat is dat nu weer?
Deze dag is ingeroepen door Dierenartsen zonder grenzen en wil de mensen erop wijzen dat in de derde wereld melk vaak de enigste vloeistof is goed genoeg om te drinken. Hun slogan 'wanneer de kudde sterft, sterft het dorp' is dan ook van toepassing.

Klik op de voorgaande link om meer te weten te komen over DZG, maar ik zou van deze wereldmelkdag gebruik willen maken om eens aan onze koetjes te denken en dat ook op ons de slogan 'wanneer de kudde sterft, sterft DPC' van toepassing is.

Mensen mag ik u vragen om vandaag massaal melk te drinken en die koetjes zowel thuis als op verplaatsing eens goed te verwennen?

Als er iemand links heeft naar wetenschappelijk verantwoorde bronnen over de voedzaamheid van melk is dat ook welkom natuurlijk, maar om een discussie te vermijden som ik deze keer geen feiten op ;)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-11 15:50
Is je HK-XS ingetrokken dat je dit in /5 prakt? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door DigiK-oz op 01-06-2006 08:20 ]

Whatever

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Is het niet zo dat melk eigenlijk slecht is voor je ingewanden als je het veel drinkt?
Of is dat weer zo'n broodje aap verhaal? ;)

Ik lust persoonlijk oneindig veel melk :9

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik zie hier toch even te weinig relatie met distributed computing en het is hier net geen hk ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.