Status.Keyserver.org

Pagina: 1
Acties:

• Ikarus
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Goed ik heb in samen werking met de pproxy beheerders een zeer nuttige site inelkaar gedraait op status.keyserver.org hier staan alle gegevens over de uptime en buffers van de perproxy's, later zal ik er nog dingen aan toevoegen voor de echte stats verslaafde, maar dit lijkt mij al heel nuttig :), have fun
(De site update ieder kwartier btw)

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Ziet er leuk uit.

Goied werk!!

Ps, goeden morgen :+

...

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Hey je weet toch dat ik niet normaal slaap om 2:00 stond ik dus op :) (ownee jij kent mij niet :P), maar ik wou zelf ook een aparte(of misschien een extra tabel op die pagina) met de private proxy's maken, maar de beheerders zijn lastiger te berijken :)

In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:27
Ik ben in iedergeval voor zo'n lijst van private proxy's. Je kan mij bereiken via dpc_de@hotmail.com

• [J.d.I.] Exploder
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:30
Ah leuk zo'n lijst! Ik ben ook wel voor een overzicht van alle private proxy's!
(Ik ben de proxy beheerder van Team |>Just dU It!<| )

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Okay, maar ik doe inprincipe alleen de keyserver.org addressen en online zijn op IRC is aan te raden, omdat het script nog niet 100% perfect is en helemaal bagger gedocumenteerd is. Maar wat hebben we hier liever een apart deel van die tabel er voor (met een scheidings lijn dus) of een aparte pagina voor de private pproxy's

Verwijderd

Mijn bescheiden proxy mag er ook wel bij als je wil :)

36201734 ik hoor het wel..

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 14:48
hmm, het subdomeintje werkt nu wel zo'n beetje landelijk. Oproepje aan de andere houders van een keyserver.org keyserver: als je een cgi-bin en een uurtje hebt plaats het scriptje dan ook, dan krijgen we een zo compleet mogelijk overzicht :)

Het makkelijkste is om op IRC langs te komen als Ikarus wakker is :) (en dat is hij nu niet dus morgen ofzo :))

We spend our years as a tale that is told

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Nou ik ben van plan om vandaag eens normaal wakker te blijven, dus mail me of kom ff langs in #DPC zoals Dutchman al voorstelde

Verwijderd

Ikarus

Goed initiatief, lekker overzichtelijk.

Kan je niet meer proxybeheerders van subteams benaderen?

bv:Graasland, Clan of Nine, Div Eindhoven, I'R Cows en nog wat van die grootmachten?

Ik zou het iig ZEER op prijs stellen.

Verwijderd

ik zal het zeker ff door geven aan onze proxy beheerder.

ik vind het wel wat hebben zo'n status overzicht

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:57

s3n

De Ircow heeft ook zo'n oversicht voor de eigen proxyservers.

Ze zijn er nog niet allemaal in opgenomen, en het kan hier en daar nog wel eens fout gaan :D

Nogmaals, thnx Ikarus

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

Topicstarter
Goed ik zie nu pas dat er weer gereageerd is, maar jolly ik doe alleen keyserver.org domeinen en van vele heb ik geen e-mail addressen bij de hand en heb ook geen zin om dat uit te gaan zoeken (Ik jaag nu ook op confus voor de CoN proxy straaks ff een andere zoeken :P)

Verwijderd

dus als wij als team graasland opgenomen willen worden, moeten we graasland.keyserver.org opzetten?

nu werkt www.graasland.com ook dat vindt ik toch wel mooi hoor!!!! (even voor de duidelijkheid, als je www.graasland.com als keyserver invult kan je gewoon connecten :))

• Oezie Woezie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

Oezie Woezie

Pim. is de beste

zow, ff een oud topic omhoog schoppen :)

want ik heb status.keyserver.org is een beetje aangepast, het bleek dat de info die er op stond niet meer geupdate werd dus ben ik maar bezig geweest met iets nieuws maken, wat voortvloeide uit het script van ikarus.

http://status.keyserver.org/

waar de status van de keyservers is tezien :)
en het is nu ook te bekijken in grafiek vorm.

http://status.keyserver.org/cgi-bin/stats.pl

waar nog wel wat aan moet gebeuren.
op ook opgenomen teworden in het lijstje moet je monitor2.cgi draaien.

http://chaos.keyserver.org/~erik/monitor2.cgi

en daar in het path en file voor de consolelogfile van de proxyper goed zetten, en de link waarop deze te benaderen is doorgeven. sim-pel. :)

een mooi Tshirt met Pim. is de beste enzo

Verwijderd

In 1 woord: klassewerk! _/-\o_
Pagina: 1