Toon posts:

[Fireworks] Problemen met Animated gifs*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben Raf uit Buenos Aires, en ben nog een groentje op het gebied van Fireworks, vandaar deze vraag.
Ik heb problemen met het invoeren van animatiegifts in mijn pagina van Fireworks |:(
Mijn website bevat 70 archiven, maar zodra ik een animatiegift toevoeg, dan vliegen de archieven tot bijna 1000.
Fireworks slaat hierdoor meestal op tilt waneer ik mijn pagina met een animatiegift exporteer.
Ik heb al alles geprobeerd, maar kom er niet uit.
Weet iemand AUB waar dit aan kan liggen, want ik ben hier nu al meer dan een week mee aan het stunten.
Alvast bedankt.
Eventueel kunnen jullie me mailen of toevoegen aan de msn: rafapibi@hotmail.com

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58

Outerspace

Admin General Chat
Die animatie van jou bestaat hij toevallig uit meerdere frames en/of foto's? Het zou kunnen dan Fireworks alles opslaat.

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, mijn animatie bestaat uit meerdere frames.
Ik sla ze op als animatiegif in een apart archief (carpetje), daarna importeer ik deze weer gewoon in mijn website.
Maar als ik dan weer alles exporteer, dan vermenigvuldigen bepaalde archiven wel 20x of meer.
Wat me wel opvalt is dat alleen de lege vakken in mijn website verveelvoudigen, de foto's, teksten, knoppen en het logo verveelvoudigen niet.
Zoals ik voorheen al zei, soms slaat mijn website wel van 65 naar bijna 1000 archiven door.
Weet iemand toevallig hoe ik dit voorkomen kan, want ik kom er echt niet meer uit.
Wat ik wel zeker weet, is dat het te maken heeft met de frames.
Zoals ik voorheen al zei, ik ben nog een beginner op dit gebied.
Thanks 4 helping

Ps: Het kan zijn dat ik bepaalde woorden verkeerd schrijf of uitleg, dit komt doordat ik al heel wat jaartjes niet meer in Nederland woon.
Ook kan het zijn dat ik bepaalde termen verkeerd schrijf, dit omdat ik hier alles op zijn Spaans doe en de goede vertaling er niet van weet.
Mijn excuses hiervoor.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 22:02 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit soort vragen horen toch echt in Client Software Algemeen terecht, aangezien het om de software zelf gaat ;)

Je topic is bij deze verplaatst.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Is er nou niemand die hier een oplossing voor vind???? :'(
Modbreak:Het reageren in je eigen topic; en daarmee omhoog schoppen ervan waarderen we niet op GoT; en zeker niet binnen 24 uur; zie ook deze link

[ Voor 66% gewijzigd door Spider.007 op 01-06-2006 22:39 ]