Aangezien er nog geen topic was over 6.5 of een andere recente versie van Ati's Catalyst gebeuren...
...begin ik hierbij zelf maar even met een vraagje.
Het eerste wat ik altijd doe als ik Catalyst installeer is zorgen dat dat irritante icoontje in de systray gedisabled wordt. Als ik hem nodig heb dan start ik hem zelf wel! Tot mijn grote vreugde kan dat ook in versie 6.5 nog steeds. Maar helaas is er een nieuwe (geloof ik ten minste) irritatie bijgekomen:
"Ati Catalyst(R) Control Center" is ineens de eerste menu optie in het menu "bestand" (of "file") van windows explorer geworden.
Fijn hoor, zo'n prominente plek voor een optie die ik bijna nooit gebruik. Als je even snel een nieuwe map waar dan ook op je harde schijf wil aanmaken start je elke keer in de haast dat irritante Control Center op.
Is iemand er al achter of je dat ook ergens kan disablen, en hoe?
Naast dat het irritant is snap ik er ook de logica niet van dat Catalyst uberhaupt als een menu-optie in Windows Explorer moet staan.
Ik hou zoals je ziet van een schone interface
.
Allerlei ongevraagd toegevoegde menu-opties, start-menu-knoppen, systray-icoontjes en andere zooi daar heb ik echt een grafhekel aan.
...begin ik hierbij zelf maar even met een vraagje.
Het eerste wat ik altijd doe als ik Catalyst installeer is zorgen dat dat irritante icoontje in de systray gedisabled wordt. Als ik hem nodig heb dan start ik hem zelf wel! Tot mijn grote vreugde kan dat ook in versie 6.5 nog steeds. Maar helaas is er een nieuwe (geloof ik ten minste) irritatie bijgekomen:
"Ati Catalyst(R) Control Center" is ineens de eerste menu optie in het menu "bestand" (of "file") van windows explorer geworden.
Is iemand er al achter of je dat ook ergens kan disablen, en hoe?
Naast dat het irritant is snap ik er ook de logica niet van dat Catalyst uberhaupt als een menu-optie in Windows Explorer moet staan.
Ik hou zoals je ziet van een schone interface
Allerlei ongevraagd toegevoegde menu-opties, start-menu-knoppen, systray-icoontjes en andere zooi daar heb ik echt een grafhekel aan.
[ Voor 12% gewijzigd door RagingR2 op 01-06-2006 00:57 ]
P183, M4A78T-E, Phenom-II X4 955, OCZ 4GB Platinum 1333Mhz, MSI GTX 960 4GB, Syncmaster 2494HS + PS3 + XBOX360 + Samsung Galaxy S3 + Canon EOS 600D