Toon posts:

PC start niet meer na plaatsen andere geheugen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me vroeg of ik dit berichtje voor em kon plaatsen aangezien hij niet meer de mogelijkheid heeft z'n pc op te starten..

Hij had in zijn systeemkast een andere geheugen proberen te plaatsen d.m.v deze te vervangen.
Na het plaatsen van een ander geheugenkaart startte de pc niet op zoals ie het zou moeten doen, na wat dingen proberen besloot ie z'n eigen geheugenkaart er weer in te doen. Ook hier wil de pc niet meer starten :S

Wat kan het probleem zijn?

Ik ben zelf ook absoluut niet thuis in dit soort gebeuren, vandaar dat ik dacht of er misschien hier wel mensen zijn die ooit eens een gelijkwaardig probleem hebben gehad en met welke methode ze het hebben opgelost..

Alvast bedankt

Verwijderd

Stomme vraag misschien, maar heeft ie ze wel echt goed hard aangedrukt?
Hoort hij piepjes van de BIOS of gebeurt echt helemaal niets?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Inderdaad, druk alles goed aan, flash eventueel je bios en het klinkt misschien raar, maar had hij zijn pc aan of uit. De reden dat ik dat vraag is omdat ik zo iets heb meegemaakt, en dat kan kortsluiting geven ;)

Wauw, een sig!

• Maximilian
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09-2025

Maximilian

You've been Maxxed...

Reset bios, timings of freq kunnen misschien niet helemaal goed zijn

Heb je specs voor en na?
Zijn het verschillende soorten geheugen?
Draait het single of dual channel?
Doe ie het wel met 1 bankje?
Ondersteund het mobo het geheugen?
Wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 57% gewijzigd door Maximilian op 01-06-2006 01:48 ]

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
probeer eens een ander slot. als het een asus bordje is kan daar nog wel eens een probleem ontstaan. heb hier zelf genoeg ervaringen mee :P