[MySQL]Ziet database niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik ben bezig met een project waarin ik een MySQL database gebruik. Nu wil ik deze database op een andere server gebruiken.

Normaal gesproken was het altijd een kwestie van de database in </data/database/*> kopieren, maar dat lijkt niet meer te werken? Ik heb gevonden op het forum dat ik precies dezelfde versie moet gebruiken als op de eerste server, ik heb nu echter niet de mogelijkheid om daarop te komen (heb ik pas over een week). Iemand die weet hoe ik dit werkend krijg? :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En de reden dat je dit niet op de nette manier doet is ...? Oftewel; gewoon dumpen via mysqldump; en daarna inladen? :) Volgens mij is de data-directory kopieren namelijk meer een hack dan de juiste manier :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Klopt, omdat ik dit altijd zo gedaan heb er een nooit problemen mee gehad heb heb ik het zo gedaan. Maar ik ben nu voorlopig niet meer bij die server (niet van buitenaf bereikbaar), dus ik kan het nu niet meer anders doen :P

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tussenslag maken.
Zelfde versie installeren op je eigen doos en dan netjes zoals het hoort een sql dump maken :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device