PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
En de reden dat je dit niet op de nette manier doet is ...? Oftewel; gewoon dumpen via mysqldump; en daarna inladen?
Volgens mij is de data-directory kopieren namelijk meer een hack dan de juiste manier
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Klopt, omdat ik dit altijd zo gedaan heb er een nooit problemen mee gehad heb heb ik het zo gedaan. Maar ik ben nu voorlopig niet meer bij die server (niet van buitenaf bereikbaar), dus ik kan het nu niet meer anders doen
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Tussenslag maken.
Zelfde versie installeren op je eigen doos en dan netjes zoals het hoort een sql dump maken
Zelfde versie installeren op je eigen doos en dan netjes zoals het hoort een sql dump maken
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device