[Vista] Trust toetsenbord en bluetooth drivers gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02 15:57
Hallo,

ik heb sinds 2 dagen Windows Vista geïnstalleerd staan op mijn systeem, en het draait naar behoren. Wat ik alleen vervelend is dat ik mijn (Trust Easy Scroll Silverline) Multimediatoetsenbord niet kan gebruiken (of beter gezegd: de multimedia toetsen ervan).

Mijn vraag 1: weet iemand welke drivers ik wellicht kan proberen? Heb zelf gezocht op o.a. de site van Trust, Driversguide en op Google. Heb uiteraard de XP drivers geprobeerd, maar na een reboot werkte mijn hele toetsenbord niet meer...

Mijn vraag 2: Ik heb een (blanco merk) bluetooth stick, die bij Windows XP automatisch gevonden wordt en wordt geïnstalleerd met Windows XP drivers. Toen ik hem echter wilde installeren onder Vista werden wel drivers geïnstalleerd, maar voor 'Bluetooth Peripheral Device' werd niks gevonden. Waarom is het nu niet meer mogelijk om deze de installeren en weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:01

FaceDown

Storende factor.

Sja die problemen kom ik nu ook tegen. Is hetzelfde liedje als toen bij XP. Soms werkten de 2000-drivers, soms waren er al (beta-)XP-drivers, soms kwamen die drivers later pas uit, en sommige fabrikanten hebbens schijt aan hun klanten en daar komen nooit werkende drivers voor uit.

Het enige wat je dus kunt doen is afwachten, of misschien dat iemand toevallig een driver weet voor jouw specifieke apparaten. Nou denk ik alleen niet dat er veel Tweakers zijn die Trust gebruiken ;)

Groetjes, FaceDown.

• Beeksma
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-02 15:57
FaceDown schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:43:
Nou denk ik alleen niet dat er veel Tweakers zijn die Trust gebruiken ;)
Wie weet is er net als ik iemand die alleen een toetsenbord van Trust heeft ;)
Nouja afwachten dan maar...of is er toch iemand die een driver weet? O-)

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-03 14:00
soms werkt het met 64bits drivers, niet altijd, let wel dat het nog altijd beta is ;)