Counterstrike: Source rare strepen

Pagina: 1
Acties:

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Ik zit hier met een raar probleem. Na de slechte performance in de hitman bloodmoney demo ben ik naar de nieuwste beta drivers van NVIDIA geswitcht. Deze bevielen mij echter niet en ben weer naar de versie gegaan die ik altijd gebruikte (84.25). Deze versie gebruik ik nu ook. Maar met Counterstrike Source krijg ik rare strepen in het beeld. Deze zitten alleen op de grond. Alle spellen
'werken' goed behalve Source.

Mij specs: P4 2.8 ghz. 1024 mb RAM en een gefroce 6800 gt 256 mb

http://img383.imageshack.us/my.php?image=source3tm.jpg

(als ik er naar toe loop verdwijnen deze strepen weer)

[ Voor 7% gewijzigd door Deruxian op 31-05-2006 20:20 ]

• Dozzer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09-2023
klopt tis ene bug , je bent niet het enigste met het probleem , ze zeggen dat je AA moet uit zetten maar ik weet niet of dat werkt

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Dozzer schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:22:
klopt tis ene bug , je bent niet het enigste met het probleem , ze zeggen dat je AA moet uit zetten maar ik weet niet of dat werkt
Hmm zal et eens proberen, maar voor die drivers deed hij het wel goed met AA vol aan

• Dozzer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09-2023
Misschien is er in die tussen tijd geupdate , de nieuwe update heeft meerde problemen met zich meegenomen.

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
niemand?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Sja, misschien toch lullig om te vragen maar heb je een reinstall geprobeerd? (wel je binds/scripts backuppen ;)).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Ik heb een reinstall gedaan maar het mocht niet baten, nog steeds rare strepen. Iemand een idee?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:37

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gebruik eens nieuwe / oudere versies van de nVidia Forceware. Misschien dat het probleem dan wel verholpen is, in mijn gevallen deden catalyst drivers wel wat goeds :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Topicstarter
Heb nu de nieuwste Nvidia drivers erop staan en een reinstall gedaan, maar nog steeds rare strepen. Heeft iemand een oplossing?

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

Ik ben bang dat je hier te maken hebt met een probleem in CS:Source zelf. Je kunt denk ik doen en laten wat je wilt, maar oplossen gaat je zo niet lukken ben ik bang.

Heb je al een support ticket neergelegd bij Valve? Wellicht weten zij te vertellen waardoor dit komt en kunnen ze eventueel bevestigen dat hiervoor van hen uit een oplossing gaat komen.

Profile

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Ik denk dat het aan één van je videokaartinstellingen ligt. Zet bijvoorbeeld eens alles op z'n laagst (dus in Windows, niet in Counter-Strike) en probeer het dan eens. Als je het probleem dan niet meer hebt, dan zou je de opties weer iets hoger kunnen zetten (niet alles tegelijk) en zo uitvinden wat de boosdoener is.

En ik neem aan dat je niks over hebt geclockt.

The devil is in the details.

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021

KruisVuur

...

Ik had dit probleem ook met mijn XFX GeForce 6800GT. Ik heb het geprobeerd met de drivers 77.77 en 84.21, het maakte geen verschil. Ik heb er screenshots van gemaakt en een bug report gedaan maar heb er nooit antwoord op gekregen of er iets van gehoord. Binnenkort kan ik het testen met mijn RX850PRO, ik zal wel even laten horen of ik deze lijnen dan nog steeds heb. :)

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
lol klinkt als artifacts... hoe warm is je kaart..?

• KruisVuur
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-08-2021

KruisVuur

...

Nee het zijn geen artifacts. Ik heb net CSS gespeeld met mijn X850PRO, nu heb ik deze lijnen niet meer. :*) Ik speel met alle settings op high, 8× AF en 4× AA.
Pagina: 1