Toon posts:

Software van ee pctv kaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen, :)

ik heb nu een pctv kaart gehaald van pinnacle. Hij werkt wel alleen merk ik dat de software erg veel geheugen 'vreet', en dat ik ook regelmatig foutmeldingen krijg. De software vreet veel geheugen omdat er ook allemaal tools bijzitten zoals een SQL server e.d., wat ik allemaal niet nodig heb. Het enige dat ik graag wil is gewoon tv kijken op mn pc.

Mijn vraag is dan ook: Is een simpel software programma die niet veel geheugen vreet, waarmee iksimpel tv kan kijken? _/-\o_

Alvast bedankt

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sommige mensen vinden Dscaler fijn om mee te werken. Ik zelf vervloek het prog omdat het altijd 100% cpu vreet en na 2 sec compleet vastloopt.

Onder welk OS wil je dat ding aan de praat krijgen? Voor win98 heb ik nog wel de software liggen voor de oude PCTVkaarten (met BT848 chipset). Heerlijk basic en vreet vrijwel geen resources. Onder 2000/XP werkt deze echter niet.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
ChrisTV heb ik ook wel eens wat positieve reacties over gehoord

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle antwoord!

Maar hij moet draaien op XP

Voorwaarden:

weinig geheugen trekken ( dus een klein progje zonder poespas)
het ondersteunen van de pctv kaart..

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 20:02:
Sommige mensen vinden Dscaler fijn om mee te werken. Ik zelf vervloek het prog omdat het altijd 100% cpu vreet en na 2 sec compleet vastloopt.

Onder welk OS wil je dat ding aan de praat krijgen? Voor win98 heb ik nog wel de software liggen voor de oude PCTVkaarten (met BT848 chipset). Heerlijk basic en vreet vrijwel geen resources. Onder 2000/XP werkt deze echter niet.
Welke software gebruik jij dan?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 21:31

Caveman

whahoehaha

Fly2000, ChrisTV, Kastor TV ...... en neem eens een kijkje op http://www.tv-cards.com/
Kastor TV is bij mij wel favoriet, is gratis en klein en voldoet voor alleen maar een beetje tv kijken, als je voor kwaliteit gaat dan is dscaler toch wel het programma.

[ Voor 50% gewijzigd door Caveman op 01-06-2006 14:08 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Pagina: 1