Toon posts:

Website compleet dloaden

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je een website compleet met links en al opslaat/download, ik kan wel ,,opslaan als'' in de explorer doen maar dan pakt hij de links niet.
Via favorieten kan het ook en dan doet hij het wel, maar dan kan ik hem niet in een webedit programma openen, by the way dit is niet voor vage praktijken nodig :P
een bedrijf wil zijn site hebben maar heeft de FTP gegevens niet meer en het bedrijf die ze host wil geen contact meer met ze (reden onbekend)

Verwijderd

Kom op zeg, hier is genoeg software voor, en ik kan me niet voorstellen dat je dit niet zelf kun vinden met wat handig zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door XangadiX op 01-06-2006 00:56 ]

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-02 20:51

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Spiderzilla. Extension voor Firefox.

Systeem | Strava

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

inderdaad, even zoeken op website downloaden.

Aunt bunny is coming to get me!

Verwijderd

zoek maar eens op httrack, die kan dat erg goed

Verwijderd

Topicstarter
Yeah dankjewel voor de snelle reacties en damn cheatah, dissen is makkelijk , een goede tip heb ik meer aan smartass :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 19:42:
Yeah dankjewel voor de snelle reacties en damn cheatah, dissen is makkelijk , een goede tip heb ik meer aan smartass :9
Dat was een goede tip, luie donder. Dat je zelf ook wat kunt uitzoeken zodat je er anderen niet mee lastig hoeft te vallen. Daar kom je veel verder mee in je leven.

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Ben ik het eens mee, er is niet voor niks een Search

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik ben het volledig met cheetah eens, en ik heb HTML rechten en een slotenmaakmachien. Voorts had dit topic in SA gemoeten.

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.