windows genuine advantage-validatie (kb892130) probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 2.052 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09
Hier is al een boel over geschreven ook hier op GOT. Enkele weken geleden, ik geloof in maart, kwam deze update uit. Ik heb die toen installed en alles was prima (ik heb ook een legale versie voor zover ik weet, is bedrijfslaptop).

Nu kreeg ik vanmorgen weer een update melding. Opnieuw van deze patch. Okz ik hem weer laten installen. Echter nu geeft mijn pc / windows update aan dat mijn versie niet legaal is :(

Wat kan ik nu doen ? We hebben echt een hele lading laptops op het werk en die zijn allemaal stickerloos (vanwege mogelijk misbruik) dus ik heb geen oem code / key van deze install.

Hebben meer mensen deze melding gehad ? of is het een bug in mijn os .. Mijn main pc heeft deze update melding ook niet gegeven.

Wat kan ik er aan doen ? opzich vind ik het niet zo erg dat ik bepaalde dingen nu niet kan upgraden maar het hoort toch niet zo te zijn lijkt me

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zou even bij de systeembeheerder langslopen, de meeste bedrijven kopen wel Windows-licenties :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-03 19:09
het zal ook zeker zo zijn dat we een licentie hebben. Daar zijn ze bij ons zeer correct in. We hebben een externe systeembeheerder die via vpn de zaak beheerd. Ik zal ze morgen eens bellen / mailen. wellicht dat hun via mijn flappie serial een koppeling hebben met de licentie die er bij hoord

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:20
Ik heb op één pc ook de melding gehad, terwijl het gewoon een windows installatie is met een legale corporate key. Erg vreemd vond ik het wel. Andere pc's geven de melding niet, terwijl die toch dezelfde key gebruiken, en ook dezelfde update geinstalleerd hebben.