Toon posts:

[WORD 2003] Witregel voor tabel

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem:
Wanneer ik een tabel op een nieuwe pagina in MS Word (2003) wil plaatsen, blijft het programma telkens weer opnieuw een witregel voor de tabel invoegen. De tabel is in tekstregel geplaatst. Op de eerste pagina is het eenvoudigweg te doen door die eerste regel te wissen, maar ik wil op elke pagina deze tabel (welliswaar met andere inhoud, dus koptekst is geen optie). Ik heb enorm veel keer geprobeerd, alle soorten pagina-eindes uitgeprobeerd, alinea-instellingen, ... en ik krijg het niet opgelost. De witregel blijft gewoon terugkeren.
Ik vond het niet makkelijk te googlen of gotsearchen op dit probleem, omdat ik het zelf nogal moeilijk verwoord krijg.

Afbeeldingslocatie: http://img177.imageshack.us/img177/4162/word0ct.th.jpg

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:48

markvt

Peppi Cola

Weet je zeker dat je op het aller aller laatste punt van je pagina staat als je een pagina einde invoegt (ctrl+enter) ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
markvt schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:06:
Weet je zeker dat je op het aller aller laatste punt van je pagina staat als je een pagina einde invoegt (ctrl+enter) ?
Zover ik weet is er maar 1 aller aller laatste punt van de pagina, en dat is de plaats waar het pagina-einde ingevoegd is.

Op de vorige pagina (zoals te zien op screenshot) staan als laatste voor het pagina-einde ook een tabel, met een witregel daaronder. Zonder die witregel zouden de tabellen aan mekaar geplakt worden op dezelfde pagina, dus die moet er wel staan.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Got quicksearch, pagina tabel, dit forum, eerste hit?

[ Voor 26% gewijzigd door Lustucru op 31-05-2006 21:03 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland