Toon posts:

iDays (1,2 en 3 juni)

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Op MacSupport.nl zag ik een advertentie voor iDays.
Tijdens de iDays (1,2 en 3 juni) worden er demonstraties gehouden van o.a. muziek & films maken, foto's bewerken en je krijgt korting op de aanschaf van Apple producten!

Voor meer informatie kun je kijken op http://www.idays.nl/index.php

Ik ga waarschijnlijk zaterdag 3 juni even kijken in de Apple Centre in Haarlem! Zijn er nog meer mensen hier die van plan zijn om te gaan?

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 19:39
Dit klinkt wel aardig:

"We geven € 50,- korting op een Mac mini en op de andere cpu's € 100,- m.u.v. MacBook en MacBook Pro 17" en € 10,- korting geven we op de volgende software: Tiger, iLife '06, iWork '06 en wanneer men een demonstratie heeft bijgewoond.
Looptijd : tot eind juni 2006"

Maar ja, jammer weer dat het niet voor de MacBook geldt. Maar voor een iMac ofzo is het wel aardig.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 11:29

alienfruit

the alien you never expected

Ze moeten gewoon van de oude troep af :)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
alienfruit schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 18:21:
Ze moeten gewoon van de oude troep af :)
MacBook Pro 15" 1e revisie btw ;)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 21:12:
[...]

MacBook Pro 15" 1e revisie btw ;)
WHIIIIIIIIIIIIINE

;)

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 21:16
zo geweldig is die korting van 100 euro niet. Als je met studentenkorting koopt heb je die 100 euro er ook vanaf. Of zal deze korting bovenop de stud. korting gelden?

Verwijderd

Vergeet niet dat lang niet iedereen studentenkorting kan krijgen. Ik helaas ook niet.

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 21:38
Ik wist niet dat die in Haarlem al open was :D ik ga morgen even kijken 8)

strava

• heuker
  • Laatst online: 13-02 21:16
Verwijderd schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:40:
Vergeet niet dat lang niet iedereen studentenkorting kan krijgen. Ik helaas ook niet.
via internet wordt er niet gecontroleerd naar mijn weten...

Verwijderd

heuker schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 23:59:
[...]

via internet wordt er niet gecontroleerd naar mijn weten...
Lekker, ben jij er zo eentje :{

Dankzij dit soort types heb ik nu een creditcard nodig als mijn iPod-oordopjes kapot zijn. _/-\o_

Verwijderd

Het is geen studentenkorting maar onderwijskorting. Ik bestel als universiteitsmedewerker ook altijd met OWK en dat is nog nooit gecontroleerd. En de OWK geldt helaas niet bovenop de iDays-korting, aldus een telefonische mededeling.

Verwijderd

Zijn er al mensen geweest of niet ? Ik ga morgen in Leeuwarden!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik was sowieso van plan om morgen naar Utrecht te gaan. Ik hoop eigenlijk niet dat het nu te druk is om fatsoenlijk de MacBook te bekijken :P

🌞🍃

• Melkbus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-02 21:38
Ik zat gister in Haarlem samen met 2 bejaarden te luisteren naar de demo van iMovie 8)7
Niet echt druk dus, wel interessant overigens, mooie winkel ook :)

strava

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:32
Ga je je iBook omruilen? ;)
* Willem wacht nog steeds met smart op de Intel G5

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er zijn trouwens twee Apple Stores in Utrecht. Een daarvan is dicht bij Starway. Weet iemand toevallig welke Apple Store dit is?

🌞🍃

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 22:53

vooghel

Cunning linguist

Datafeest schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:44:
Er zijn trouwens twee Apple Stores in Utrecht. Een daarvan is dicht bij Starway. Weet iemand toevallig welke Apple Store dit is?
Dat is A Mac. * vooghel heeft daar gisteren een .Mac demo gekregen en vervolgens een account aangeschaft voor slechts €69,= :7

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Plecky
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Datafeest schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:44:
Dat is A-Mac Utrecht op de Mariaplaats. De andere is trouwens ook dichtbij, nog geen vijf minuten lopen.

Verwijderd

vooghel schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 13:49:
[...]

Dat is A Mac. * vooghel heeft daar gisteren een .Mac demo gekregen en vervolgens een account aangeschaft voor slechts €69,= :7
Is die €69 nou jaarlijks?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:37:
[...]

Is die €69 nou jaarlijks?
Volgens mij is het eerste jaar 69 euro, daarna 99 euro per jaar ;)

Was vandaag trouwens ff gaan kijken in Haarlem, mooie winkel! Erg fijn dat ik zo'n Mac eindelijk eens kan uitproberen IRL..

Heb die Apple Cinema 30" gezien... dat ding is GROOT! :) (En onzettend mooi).
De kwaliteit van die iSight was ook veel beter dan ik verwacht had (wel een beetje vertraging...)

Wilde er eerst heen om te kijken of zo'n iMac lekker werkte, maar vind zo'n ding er op zich toch wel lomp uitzien...
De MacBook vond ik wel erg leuk eruitzien, het design vond ik mooier dan de MacBook... dat Titanium vind ik er niet zo mooi uitzien... beeldscherm van de MacBook Pro was wel een stuk prettiger maar dat komt waarschijnlijk door de niet-reflecterende laag ;)

De Mac Mini was voor mij trouwens afgevallen, wel lekker klein maar dan heb ik liever voor 200 euro meer een MacBook ;)

Verwijderd

Dat is het mij helaas niet waard, ik doe het dan wel met 3rd party progsels ;)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 14:20
Tering wat was het zaterdag druk, hele winkel zat volgestampt als een sardientjesblik :P

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Ballebek schreef op maandag 05 juni 2006 @ 11:23:
Tering wat was het zaterdag druk, hele winkel zat volgestampt als een sardientjesblik :P
Had je een demo gevolgd? Vrijdagmiddag was 1 van de 9 stoeltjes in Haarlem bezet :P

Verwijderd

Plecky schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 14:19:
[...]

Dat is A-Mac Utrecht op de Mariaplaats. De andere is trouwens ook dichtbij, nog geen vijf minuten lopen.
Klopt, die andere zit op de bakkerstraat (zo ongeveer tegenover bakkerij bart)... die zitten elkaar lekker te beconcurreren ;)

• Liegebeest
  • Laatst online: 07:08
* willem169 wacht nog steeds met smart op de Intel G5
Dan kan je lang wachten...

Of bedoel je de Mac Pro met Intel processor? :)

Liege, liege, liegebeest!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 21:45:
[...]

Klopt, die andere zit op de bakkerstraat (zo ongeveer tegenover bakkerij bart)... die zitten elkaar lekker te beconcurreren ;)
Had bij de ene een Apple-shirt gekocht, en kreeg vervolgens bij de andere een Apple-shirt gratis :p
Pagina: 1