Zowel VGA als DVI aansluiting gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-02 13:01
Ik ben van plan een LCD TV te gaan kopen, maar nu heb ik op mijn videokaart een DVI en VGA uitgang. Ik wil graag de PC op de LCD tv aansluiten, maar hem ook nog op mijn lcd-monitor aangesloten houden zodat ik niet constant op de grote LCD hoef te werken.

Kan dit tegelijk? kan een videokaart dit aan om uit beide uitgangen tegelijk een andere resolutie te sturen?

(GeForce 4 TI4200 kaart in pc)

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Verwijderd

Razor109 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:07:
Ik ben van plan een LCD TV te gaan kopen, maar nu heb ik op mijn videokaart een DVI en VGA uitgang. Ik wil graag de PC op de LCD tv aansluiten, maar hem ook nog op mijn lcd-monitor aangesloten houden zodat ik niet constant op de grote LCD hoef te werken.

Kan dit tegelijk? kan een videokaart dit aan om uit beide uitgangen tegelijk een andere resolutie te sturen?

(GeForce 4 TI4200 kaart in pc)
Ja, dan moet je het scherm 'klonen'. Is heel simpel met nview.

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-02 13:01
ah ok.. bedankt.. gebruik nu al een 2e monitor op mijn kaart via de Video-Out.. wist niet of de DVI uitgang het zelfde werkte :)

bedankt!

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Verwijderd

Ja....dat kan
Bij mij werkt het iig...(ati radeon x550) gewoon uitbreiden naar bureaublad en klaar...
Maar....ik weet niet of jou graka het ondersteund....hetzelfde geld voor de drivers...