Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

sony psp geen letters

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb alle forums afgezocht en denk dat ik hier het beste ben.

Mijn probleem,

Ik had een psp 2.01 daarvan ging het internet kapot, die heb ik 3 weken geleden terug gebracht en heb gister eindelijk een gloednieuwe gekregen. zelfs nog een psp met firmware 2.6 ook dus ik kan nog steeds homebrew draaien ik was erg blij.

Maar ik zet hem aan wil m,n naam intypen,

Alle letters zijn weg uit het typmenutje, ze staan wel op de knoppen maar het menutje met letters wat bij elke knop hoort bijv abc ABC kan ik niet zien.
Dus ik moet op gevoel letters gaan intikken, bevestigen, en na het bevestigen als ik terug keer naar bijv de browser dan staan de letters er wel die ik heb ingetypt.

Ik heb er zo een 10 minuten over gedaan om mijn naam in te typen, laat staan dat ik even een website wil intypen op de psp.

Iemand met dit soort gelijke probleem??

Als ik andere tekens kies in het configuratie menu, bijvoorbeeld russisch of chinees. Dan staan de russische of chineze tekens er wel.
Ga ik dan weer terug naar dat config menutje en zet de tekens weer terug op usa , latin, dan ben ik weer alle letters kwijt.

Ter duidelijkheid,

Als ik bijv in de browser ben, zie ik de url wel staan.
Maar ga ik die aanpassen in sony,s typmenutje, dan kan ik geen enkele letter zien.

Het is dus puur in sony,s typ menutje.

Ik heb telefoon nummers mee gekregen want ik moest het zelf met sony regelen zij de winkel,
maar geen enkel telefoon nummer werkt, verkeerde nummers, verkeerd verbonden etc

Ik heb alle sony psp sites afgezocht maar waar dan ook, nergens kan ik een contact adres, mail adres of telefoon nummers vinden

Het lijkt wel of sony niet gecontacteerd wil worden

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 17:34 ]

Verwijderd

Misschien moet je t hier eens proberen:

Het Playstation Portable topic Deel 17

Succes! :+

Ohja, probeer in je verhaal wat leestekens toe te voegen, het is een onoverzichtelijke rommel nu ;(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 17:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
He dankje, ik ga daar eens kijken.

edit> Leestekens heb ik aangepast, dankje.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 17:35 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik zal deze dan wel op slot doen, waarschijnlijk zul je daar eerder een antwoord op je vraag vinden/krijgen.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.