Ik heb een oude computer met een ATX moederbord en allerlei andere goede onderdelen die ik graag wil hergebruiken. Omdat de kast erg wit, oud en vies is wil ik graag een andere. Omdat dit mijn eerste kast word die ik ga aanschaffen met allerlei speciale dingen wil ik wel wat hulp. het liefst een standaard kast met zijpaneel. Ik zou graag dat jullie me kunnen helpen met de aanschaf. Ik heb hieronder een lijstje gemaakt van kasten die ik wel vet vind. Als iemand ervaring heeft met zo`n kast laat me het weten!

Een Aspire X-Dreamer II met een 420 Watt voeding

Een Aerocool AeroEngine JR zonder voeding
En deze vind ik zelf erg mooi

Een Xion II Silver met een 450 Watt voeding
Wat ik niet weet is waar ik op moet letten bij de aanschaf bij de kast. Ook zou ik graag wat tips willen hebben met het inbouwen van neon en kleuren ventilators. En natuurlijk alles wat een beginneling als ik zou moeten weten om stomme fouten te voorkomen.
Misschien weten jullie zelf een gave kast, laat me het weten!
En alvast bedankt he!

Een Aspire X-Dreamer II met een 420 Watt voeding

Een Aerocool AeroEngine JR zonder voeding
En deze vind ik zelf erg mooi

Een Xion II Silver met een 450 Watt voeding
Wat ik niet weet is waar ik op moet letten bij de aanschaf bij de kast. Ook zou ik graag wat tips willen hebben met het inbouwen van neon en kleuren ventilators. En natuurlijk alles wat een beginneling als ik zou moeten weten om stomme fouten te voorkomen.
Misschien weten jullie zelf een gave kast, laat me het weten!
En alvast bedankt he!
[ Voor 5% gewijzigd door Joopieboy op 31-05-2006 16:40 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!