Toon posts:

Bladwijzers in Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als je in Firefox 1.5.0.3 (windows XP) map A openklapt en daarna map B dan blijft map A ook geopend, zo worden mijn bladwijzers wel erg onoverzichtelijk. Kun je dit, net als bij IE, niet zo instellen dat A dichtklapt als je B opent???

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 16:14 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Mja, zo kunnen we d'r helemaal niks mee :/
Wat had je zelf al gezoht en geprobeerd om het op te lossen:? Welke versie van FF gebruik je :? Moet zeggen dat ik er persoonlijk in mijn FF geen last van heb namelijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Een zoektocht bij Google levert dit op: http://www.sephiroth-j.de/mozilla/ (Autoclose Bookmark&History Folders)
Standaard kan Firefox het iig niet.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:37
Heb er hier totaal geen last van :? Heb gewoon standaard firefox met enkele mappen en kan er overheen gaan wat ik wil, er staat er telkens maar één open :?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Wellicht is het nuttig om ons van wat meer nuttige informatie te voorzien? Ik kan dit probleem ook niet reproduceren; maar het is me dan ook nog steeds niet duidelijk waar het precies over gaat. Vanuit je menu>Bookmarks? Of via Manage Bookmarks; of via je Bookmarks toolbar?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Unverter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-03 14:01

Unverter

Rediscover the web!

Volgensmij heeft de TS het over de zijbalk en misschien ook over de bookmarkmanager. Daar kun je wel meerdere mappen uitgeklapt hebben en de TS wil volgensmij dat bij het openklikken van een map de andere mappen gesloten worden. De extensie die ik aandroeg doet dat volgensmij.

Verwijderd

Ik snap niet wat je bedoelt. Je kan toch gewoon openen ?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

damn is het nou zo moeilijk voor de meeste om een beetje begrijpend te lezen.

TS: standaard gebeurt dit al in firefox dus net als ie.
misschien is er iets met je firefox installatie aan de hand of moet je ff kijken wat je voor'n instellingen aangepast hebt.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Hij bedoelt denk ik als je gisteren open hebt staan en eergisteren opent dat gisteren dan dicht gaat. Heb ik gelijk?

Edit: -weg-
Edit2: dom, ik ben dom, als ik naar boven had gekeken had ik het zo gezien... Gewoon FireFox opnieuw instaleren.

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2006 22:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gert-Paul schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 18:16:
Een zoektocht bij Google levert dit op: http://www.sephiroth-j.de/mozilla/ (Autoclose Bookmark&History Folders)
Standaard kan Firefox het iig niet.
Dat is inderdaad de oplossing!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je voortaan wat harder je best doet om duidelijk te maken wat er nou foutgaat gezien de vele misverstanden in dit topic. Een duidelijke topicstart met bijvoorbeeld een screenshot zou dan een goed idee zijn
Hubert schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 22:07:
damn is het nou zo moeilijk voor de meeste om een beetje begrijpend te lezen.

[...]
Zo te zien wel; want jij misintepreteert de topicstart even hard. Evenwel wil ik je vragen in het vervolg minder geirriteerd te reageren aangezien de topicstart zeker niet uitblinkt in duidelijkheid en een oplossing geven vrij lastig wordt als het probleem niet duidelijk is

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.