Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

zlbw.dll

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
okj dringend hulp nodig aub...
ik heb dus op de een of andere manier weer virussen binnen gekregen, was net aant gamen, PING 400? ik denk wtf ik speedtest.nl gedaan, dl snelheid was goed, ping test NIET goed. dus ik mcafee opstarten, nope die doet t alweer voor de zoveelste keer niet, volgens mij gesloopt door een virus of iets. ik denk dan maar systeemherstel nou dat doet ie dus ook niet, die virussen worden echt steeds slimmer. weet iemand hoe ik ze moet verwijderen o.a. het virus zlbw.dll

• Martijnc
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:19
Bestand al eens in google inetypt?
http://www.virusalert.nl/...=1047&name=Trojan.Abwiz.d

Ewido eens laten scannen in veilige modus

• SuX DeLuXe
hmmja volgens die 1e gratis test van symantec is me PC veilig...
die 2e doet t niet, virus test
Kan Virusdetectie niet uitvoeren
U kunt Virusdetectie uitvoeren als u Microsoft Internet Explorer 5.0 of hoger gebruikt, met ActiveX en uitvoering van scripts ingeschakeld.

Voor meer info raadpleegt u onze Help.
maar ben al ff bezig met Hitman Pro

[ Voor 57% gewijzigd door SuX DeLuXe op 31-05-2006 15:43 ]

• Martijnc
Heb je je Windows dan nog nooit geupdate? of surf je met een andere browser, anders eens windowsupdate.microsoft.com bezoeken en alle updates instaleren.

• SuX DeLuXe
jawel heb wel IE 6 of 7 ofzo...maar ik heb iets van die ActiveX elementen niet aanstaan ofzo, weet niet hoe ik dat moet instellen

• Martijnc
• Klik op Extra >> Internet-opties
• Selecteer het tabblad Beveiliging
• Zorg ervoor dat de Internetzone is geselecteerd en klik op de knop Aangepast niveau
• Zoek de optie "ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren" en selecteer of "Inschakelen" of "Vragen"
• Zoek de optie "ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig voor het uitvoeren van scripts" en selecteer of "Inschakelen" of "Vragen"
• Klik op OK

• SuX DeLuXe
oki thnx het is al gelukt
o.a dankzij hitmanpro, heeft me wel 3 uur in beslag genomen maarja

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

En toch sluit ik dit topic, in Beveiliging & Virussen (en ook de rest van GoT) verwachten we veel meer inzet van jou kant. Lees de stickies hier nog eens goed door, met name 'Nieuw topic starten' en 'Policy'. Lees ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens door, daar staan ook wel wat handige tips in voor een beter gebruik van GoT. ;)

edit:
Zo te zien ben je hier al vaker voor gewaarschuwd, controleer ook zo je mail even. :)

[ Voor 10% gewijzigd door pasta op 31-05-2006 22:59 ]

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.