Het overkomt me nu al de derde keer
Vandaag weer, ik had gisteren nog een contactpersoon toegevoegd en ik kwam uit op 289. Ik meld me vandaag aan, heb ik er ineens maar 286 weer. De vorige keren was het ook zo bij contactpersoon 289. degene die ik gisteren heb toegevoegd staat er wel nog steeds op. Het probleem is dat ik niet weet wie ik mis. Ik had gisteren nog mij contactpersonenlijst opgeslagen en als ik wil importeren, blijft hij staan op 286. Al de derde keer, kben het echt beu. Heb al 3 keer passwoord en geheime vraag veranderd. Het helpt niet
289 contactpersonen??? 
Misschien is er een limiet aan het aantal contactpersonen dat je mag hebben? Al eens gezocht op google?
Misschien is er een limiet aan het aantal contactpersonen dat je mag hebben? Al eens gezocht op google?
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Je kon er toch 350...beany schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:21:
289 contactpersonen???
Missen of niet, het is zwaar frustrerend. Of weet jij misschien helemaal vanbuiten wie er al in je lijst staat
de max is volgens mij 300.
Als ik zoek dan zie ik dat 300 de limiet is voor MSN Messenger, maar ik vond ook dit:
http://www.mess.be/msnmes...ty_past_150_contacts.html
Op die site staat ook dat het kan dat het account van diegene verwijderd is van msn omdat er langer als 60 dagen niet ingelogd is en dat hij daarom weg is
zie dit dus:
http://www.mess.be/msnmes...from_my_contact_list.html
http://www.mess.be/msnmes...ty_past_150_contacts.html
Op die site staat ook dat het kan dat het account van diegene verwijderd is van msn omdat er langer als 60 dagen niet ingelogd is en dat hij daarom weg is
zie dit dus:
http://www.mess.be/msnmes...from_my_contact_list.html
[ Voor 15% gewijzigd door urk_forever op 31-05-2006 15:28 ]
Hail to the king baby!
Als je even niets te doen hebt, kan je natuurlijk gaan kijken wie jou allemaal toegevoegd heeft.
De kans dat je de goede in die lijst vind, is klein, maar het kan wel
Optie zit ergens onder Beveiliging > Wie heeft mij als contactpersoon ofzo, geen idee precies.
De kans dat je de goede in die lijst vind, is klein, maar het kan wel
Optie zit ergens onder Beveiliging > Wie heeft mij als contactpersoon ofzo, geen idee precies.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Dat heb ik inderdaad gedaan en al de mensen die ik wil en die mij hebben staan heb ik ook staan. Ik vind het maar raar dat er ineens 3 personen verwijderd worden... Echt niemand anders die dit heeft?Nakebod schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:30:
Als je even niets te doen hebt, kan je natuurlijk gaan kijken wie jou allemaal toegevoegd heeft.
De kans dat je de goede in die lijst vind, is klein, maar het kan wel![]()
:edit: ik ken iemand met 320 contactpersonen...
[ Voor 5% gewijzigd door skelleniels op 31-05-2006 15:38 ]
Verwijderd
Nog nooit gehad, maar ik heb ook maar 100 man in mijn lijst (net of je met alle 289 praat, maar goed)
Misschien mailtje sturen naar MSN staff? Is wel lastig denk ik, maar er gaat hier iets mis denk ik. Of probeer bijv. 10 man te verwijderen en dan die 3 verdwenen weer toe te voegen, kijken of het dan wel goed gaat.
Misschien mailtje sturen naar MSN staff? Is wel lastig denk ik, maar er gaat hier iets mis denk ik. Of probeer bijv. 10 man te verwijderen en dan die 3 verdwenen weer toe te voegen, kijken of het dan wel goed gaat.
Het lijkt me niet dat je zo'n chatter bent dat je met iedereen contact houdt.
Probeer er eens n paar te verwijderen, dat helpt echt hoor!
En als ze ooit wat naar je typen komt er alsnog een popupje of je ze weer toe wil voegen...
Probeer er eens n paar te verwijderen, dat helpt echt hoor!
En als ze ooit wat naar je typen komt er alsnog een popupje of je ze weer toe wil voegen...
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
ik heb er nu 411 in mijn lijst, zonder problemen.skelleniels schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:25:
[...]
Je kon er toch 350...
Missen of niet, het is zwaar frustrerend. Of weet jij misschien helemaal vanbuiten wie er al in je lijst staat
dus daar kan het waarschijnlijk niet aan liggen (het is geen @hotmail.com adres)
//Thapous
Bij mij is het wel @hotmail. En ja, ik chat met iedereen...via msnplus zie ik dat het maar 5 dagen geleden is dat ik met de persoon heb gechat met wie ik het langst geen contact meer mee heb gehad.
289 contacts en chat met iedereen?skelleniels schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 15:54:
Bij mij is het wel @hotmail. En ja, ik chat met iedereen...via msnplus zie ik dat het maar 5 dagen geleden is dat ik met de persoon heb gechat met wie ik het langst geen contact meer mee heb gehad.
Wel's aan therapie gedacht? damn....
Maar anywayz, mail eens naar msn. Die lui kunnen je vast vertellen waardoor het komt..
De kans dat het adres gewoon van msn verwijderd is is natuurlijk ook best aanwezig.
Je 'kan' natuurlijk voor de zekerheid iedere dag voor je gaat slapen je contaclist exporteren..
Dan heb je in iedergeval een backup van je contacts.
Ik vraag hier nu niets over mijn chatgedrag
ik wil enkel weten hoe het komt dat er contactpersonen verwijderd worden. Ben ik de enigste?
Verwijderd
Heb je al een mail gestuurd naar MSN? Lijkt idd wel dat je de enige bent...skelleniels schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:29:
Ik vraag hier nu niets over mijn chatgedragik wil enkel weten hoe het komt dat er contactpersonen verwijderd worden. Ben ik de enigste?
Heb zojuist 1 verzonden. Weet iemand of men logs bijhoudt op de servers van msn? Dan kan ik misschien nog te weten komen welke contactpersonen er verwijderd zijn. Maar goed, in afwachting van het antwoord eerst wat schoolwerk(25 artikels over boeken opzoeken voor nederlands, mag niet op internet
)
In amerika tappen ze toch de telefoongesprekken af
Aangezien niemand dit probleem heeft en de contactlijsten door Microsoft worden beperkt in omvang lijkt me dat de oorzaak, en oplossing van dit probleem beiden bij Microsoft liggen. Het voortzetten van dit topic in off-topic vorm zie ik als dan ook als minder nuttig
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
In mijn lijst zijn er ook wel eens spontaan contactpersonen verdwenen, als ik deze personen dan via de ouderwetse manier (telefoon/face to face) vraag wat er gebeurt is zeggen ze dat ze het e-mailadres al een hele tijd niet meer gebruikten en ook niet eens meer op hun hotmail account hadden ingelogd.
Mijn idee is dus dat MSNm de adressen die niet meer in gebruik zijn er na verloop van tijd gewoon uitknikkert (de contactpersonen die bij mij verdwenen waren gebruikten allemaal een hotmail adres wat dus inactief wordt als je 30 dagen niet inlogt en verwijderd wordt als je 60 of 90 dagen niet inlogt).
Bij mij was het redelijk simpel te controleren wie er uit waren aangezien ik er een 30 contactpersonen in mijn contactlijst heb staan (waarvan 90% ook nog eruit kan eigenlijk).
Hopelijk heb je hier iets aan..
Mijn idee is dus dat MSNm de adressen die niet meer in gebruik zijn er na verloop van tijd gewoon uitknikkert (de contactpersonen die bij mij verdwenen waren gebruikten allemaal een hotmail adres wat dus inactief wordt als je 30 dagen niet inlogt en verwijderd wordt als je 60 of 90 dagen niet inlogt).
Bij mij was het redelijk simpel te controleren wie er uit waren aangezien ik er een 30 contactpersonen in mijn contactlijst heb staan (waarvan 90% ook nog eruit kan eigenlijk).
Hopelijk heb je hier iets aan..
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Wel het is weeral gebeurd. Ik heb een email verzonden naar microsoft en die weten ook niet hoe het komt. Dus volgens mij heeft dat dan ook niet te maken met die inactieve adressen. Heb opnieuw een bericht verstuurd, want het is zo moeilijk om te controleren wie er verdwenen is. De functie om een lijst op te slaan werkt trouwens ook neit bij mij. Heb msn plus er al af gesmeten omdat dat wel de boosdoener es zou kunnen zijn. Spyware en virussen heb ik niet(er worden er toch geen gevonden en de ASO fora zeggen dat mijn logje schoon is.)
Vreemd op me windows 2000 pc werkt de functie contacts opslaan wel. Moet zijn dat er op deze pc iets loos is met msn.
Vreemd op me windows 2000 pc werkt de functie contacts opslaan wel. Moet zijn dat er op deze pc iets loos is met msn.
[ Voor 11% gewijzigd door skelleniels op 28-06-2006 14:30 ]
Al zouden ze dat doen dan krijg je geen toegang tot die logs.skelleniels schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 17:58:
Heb zojuist 1 verzonden. Weet iemand of men logs bijhoudt op de servers van msn? Dan kan ik misschien nog te weten komen welke contactpersonen er verwijderd zijn. Maar goed, in afwachting van het antwoord eerst wat schoolwerk(25 artikels over boeken opzoeken voor nederlands, mag niet op internet)
http://hawvie.deviantart.com/
upgrade gelijk naar de nieuwe live versie (msn8 dus)
Misschien scheelt dat...
Misschien scheelt dat...
open die geexporteerde msn contactpersonen bestand eens met kladblok en tel hoeveel email adressen je ziet.
Heb ze geexporteerd en heb er nu 185(logisch, heb de lijst nog maar juist opgeslagen op de andere pc.) heb het logje nog eens gepost en blijkbaar is er toch serieus wat loos. Service pack 2 staat er niet meer op
Tot de tijd dat deze pc niet meer veilig is, ga ik niet meer msnen op deze, ik ga wel op de ouwe win2000 bak. Serial is geldig en toch kan ik geen SP2 installeren
Verwijderd
Misschien kun je iets met Miranda IM. Daarmee heb je een goed overzicht over wat er op de server list is opgeslagen.
Service pack 2 kan niet "zomaar" verdwijnen, ook al zou je MSN Messenger deinstalleren. Het is een onderdeel van SP2, maar is niet onmismakelijk verbonden met Windows... Ik zou die gehele bak opnieuw installeren en een nieuwe versie van Messenger erop zetten [volgens mij komt ie met de reguliere updates binnen].skelleniels schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 20:10:
Service pack 2 staat er niet meer opTot de tijd dat deze pc niet meer veilig is, ga ik niet meer msnen op deze, ik ga wel op de ouwe win2000 bak. Serial is geldig en toch kan ik geen SP2 installeren
M.i. hoef je die lijst van adressen niet te exporteren, omdat de lijst bij MSN staat. Als jij je opnieuw aanmeld met een nieuwere versie op een schone PC, dan worden je contacten automatisch weer in je Messenger toegevoegd. Weet alleen niet of je gesprekken en logs worden ingevoegd, want die worden volgens mij op je PC bewaard.
Ik gebruik hier zelf Trillian Pro 3.5. Mijn gesprekken worden per persoon in mappen geplaatst [niet dat ik er uberhaupt wat mee doe]. Tevens kan je daar behoorlijke lijsten in maken en tegelijkertijd chatten met mensen die Yahoo oid hebben.
offtopic:
Ben toch benieuwd hoeveel uur jij aan het MSN-en bent per dag...ik heb maar 30 contacten en die spreek ik af en toe online....
Ben toch benieuwd hoeveel uur jij aan het MSN-en bent per dag...ik heb maar 30 contacten en die spreek ik af en toe online....
Mooooooeeeee......
offtopic:
Ehm, kan trillian inmiddels meerdere accounts aan?
Ik heb het ooit eens geprobeerd, en daarna probeerde mijn vriendin het..
Eindresultaat: alle contacts van ons beide bij mekaar in 1 lijst.......
Maar dat is een jaar of 5 geleden, dus ik neem aan dat het aangepast is....
Dit is wel énorm offtopic, waarom start je niet een eigen topic
possamai schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 09:23:
offtopic:
offtopic:
Om toch nog even antwoord te geven op je antwoord. Volgens de site van www.Ceruleanstudios.com worden contactslists niet meer gecombineerd. Heb er zelf geen ervaring in, want ik ben de enige die het hier gebruikt.
Oh ja..ik heb trouwens 3.1, en niet 3.5 [want die is nog niet eens uit
]
Om toch nog even antwoord te geven op je antwoord. Volgens de site van www.Ceruleanstudios.com worden contactslists niet meer gecombineerd. Heb er zelf geen ervaring in, want ik ben de enige die het hier gebruikt.
Oh ja..ik heb trouwens 3.1, en niet 3.5 [want die is nog niet eens uit
Mooooooeeeee......
Verwijderd
ja fack ik heb het ook met windows live messenger. ik heb wel de nieuwste versie en ik heb geen plus erop zitten. ik had eerst 300 contacten maar heb er nu nog maar 100 over, erg vervelend want ik heb sommige mensen al 3 maal opnieuw weer moeten toevoegen.
ik gebruik wel afwisselend msn op de laptop en op de pc maar ik zou me niet kunnen bedenken hoe dit ervoor kan zorgen dat mijn contactpersonen verdwijnen.
iemand nog tips?
druutje
ik gebruik wel afwisselend msn op de laptop en op de pc maar ik zou me niet kunnen bedenken hoe dit ervoor kan zorgen dat mijn contactpersonen verdwijnen.
iemand nog tips?
druutje
Pagina: 1