Toon posts:

Linksys 54G(L) vs. ASUS Wl-500g

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb de verplichting op me genomen om bij mijn vriendin thuis een wireless netwerk te plaatsen en ben nu aan het twijfelen tussen deze twee routers. Het gaat hierbij om 1 laptop (wireless) en 2 pc's met een vaste aansluiting. Verder wordt zo goed als geen gebruik gemaakt van p2p of andere connectievretende programma's.

Mijn keuze viel eerst op de Linksys 54G maar na het topic te hebben doorgelezen begon ik toch te twijfelen en werd er in het topic gewezen op een ASUS Wl-500g. Deze zou minder last hebben van het resetten van de router.
Mijn vraag is nu :
- of met weinige gebruik van p2p of een linksys 54G ook prima werkt met de huidige firmware.
- een Linksys 54GL "beter" is dan de 54G(installatie schijnt eenvoudiger te zijn, over resetten kan ik niets vinden..)
- de ASUS hier uberhaupt bijna geen last van heeft van het vastlopen en hiermee het hard resetten van de router(behalve dan van het resetten van de ip adressen dagelijks)

Wat is nu de beste keus als zij zo een zo eenvoudig mogelijke, goed werkende router wilt hebben??
Kiezen tussen deze twee routers of zijn er nog andere routers die ik over het hoofd heb gezien??

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 15:05 ]