Toon posts:

Eender welk DDR geheugen in mijn MSI KM4M-V-class?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een TwinMos latje steken van 256mb (PC2700 DDR 333 ofzoiet alsek mij da goe herinner). maar men PC smeekt om uitbreiding nu ik een Hercules DJ-console heb gekocht. Liedjes mixen en opnemen terwijl men msn draait en wat door men e-mail's blader lukt niet zonder haperingen enzo...

Rechtsonderaan men bureaublad springt er al eens een melding op dat ik te weinig "virtueel geheugen heb in men wisselbestand" of zoietske... (ge hebt ondertussen toch al door da ik zelf niveel van computers af weet ;))

Dus ik veronderstel extra geheugen nodig te hebben. Heb al eens op internet aan het zoeken geweest. Maar men vraag is nu of dat allemaal wel eender is wat je in je moederbord steekt?

Ik heb een MSI KM4M-V moederbord, 8237 Chipset Based.

Kan ik daar bijvoorbeeld een "ProMos 512 MB DDR 400 MHZ PC 3200 Ram Dell 184 pin" insteken? Of werkt die enkel op Dell systemen bijvoorbeeld?

Tips waar je goedkoop geheugen kan bestellen zijn ook welkom.

• Ben1985
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-05 18:40

Ben1985

Tatatata!

Ik zou zeggen, kijk eens bij de Pricewatch > geheugen intern > DDR SDRAM PC2xxx. Je kunt in dit mobo DDR-SDRAM prikken, de chipset kan tot DDR 333 aan dus kijk bij bovenstaande link even voor de prijzen he ;)

CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk gewoon op de MSI website en pak de QVL erbij van je moederbord. Dan kun je zo achterhalen wat voor geheugen getest is op je mobo en ermee werkt en dan kun je aan de hand daarvan je geheugen bestellen. Een beetje tweaker moet toch wel kunnen vinden wat er in z'n systeem moet :).

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!

heb men informatie hier gevonden: http://www.msicomputer.co...asp?model=KM4M-V&class=mb

noem me vanaf nu dan maar 'een beetje tweaker' :*)