Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een alternatieve (liefst gratis en voor Windows) PHP Editor.
Ik gebruik op het moment Crimson Editor en deze bevalt me in principe prima, alleen ontbreekt hier helaas nogal wat functionaliteit aan die ik toch graag zou hebben zoals code-completion en de PHP manual instant tot mijn beschikking tijdens het coden.
Ik heb al diverse editors geprobeerd zoals: PHP Designer 2006, Notepad++, Dreamweaver en diverse anderen maar er is er tot nu toe nog niet echt een waarvan ik zeg wouw dat is hem. Verder heb ik ook op http://www.php-editors.com/result.php gezocht naar alternatieve editors maar ik kan geen editor vinden die me echt goed bevalt.
Heeft iemand toevallig nog suggesties voor PHP editors die het proberen waard zijn?
EDIT:
Oke:
Automatische Code completion
Het weergeven van code in verschillende kleuren en e.v.t. de kleuren aan te passen
Optioneel: 2 Bestanden met elkaar kunnen vergelijken waar de verschillen zitten
PHP Handleiding direct tot m'n beschikking (ongeveer zoals in PHP Designer)
Ondersteuning voor tabbladen
Een soort mini-browser window, waar ik snel bestanden mee kan openen uit 1 bepaalde map.
Project ondersteuning/ToDo lijst
Ondersteuning voor het in kleur weergeven van SQL queries
Regelnummering
Ik ben opzoek naar een alternatieve (liefst gratis en voor Windows) PHP Editor.
Ik gebruik op het moment Crimson Editor en deze bevalt me in principe prima, alleen ontbreekt hier helaas nogal wat functionaliteit aan die ik toch graag zou hebben zoals code-completion en de PHP manual instant tot mijn beschikking tijdens het coden.
Ik heb al diverse editors geprobeerd zoals: PHP Designer 2006, Notepad++, Dreamweaver en diverse anderen maar er is er tot nu toe nog niet echt een waarvan ik zeg wouw dat is hem. Verder heb ik ook op http://www.php-editors.com/result.php gezocht naar alternatieve editors maar ik kan geen editor vinden die me echt goed bevalt.
Heeft iemand toevallig nog suggesties voor PHP editors die het proberen waard zijn?
EDIT:
Oke:
Automatische Code completion
Het weergeven van code in verschillende kleuren en e.v.t. de kleuren aan te passen
Optioneel: 2 Bestanden met elkaar kunnen vergelijken waar de verschillen zitten
PHP Handleiding direct tot m'n beschikking (ongeveer zoals in PHP Designer)
Ondersteuning voor tabbladen
Een soort mini-browser window, waar ik snel bestanden mee kan openen uit 1 bepaalde map.
Project ondersteuning/ToDo lijst
Ondersteuning voor het in kleur weergeven van SQL queries
Regelnummering
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 13:48 ]