Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Ik ken in elk geval Scheltema en Selexyz die dit hebben, maar misschien zijn er meer?
Zijn grote boekenwinkels vooral in het centrum van grote steden. (Donner in Rotterdam)
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
*) is gewoon een logo van BGN om aan te geven dat bepaalde boekhandels tot die groep behoren. Net als je Bovag-garages hebt bijvoorbeeldMedio 2006 zullen de boekhandels, tot dan herkenbaar aan *) achter de naam, de naam selexyz voor hun lokale winkelnamen krijgen, dit o.a. om de onderlinge samenhang tussen de winkels te benadrukken, en de keten herkenbaarder te maken op internet. De symbolen *) verdwijnen dan. De eerste selexyz-winkel wordt geopend in Almere, daarna worden de andere winkels aangepast aan de nieuwe huisstijl.
Wat dacht je van effe de website van die bedrijven bekijken?
www.broese.net
www.donner.nl
www.kooyker.nl
www.scheltema.nl
Kijk vooral links bovenin.
www.broese.net
www.donner.nl
www.kooyker.nl
www.scheltema.nl
Kijk vooral links bovenin.
Het gaat om het logo wat die boekhandels voeren:

Ze werken allen onder een andere naam maar hebben wel allen het zelfde logo.
Nog een voorbeeldje:

Ze werken allen onder een andere naam maar hebben wel allen het zelfde logo.
Nog een voorbeeldje:
Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.
Scholtens Wristers *) bijvoorbeeld in Groningen. 't Is gewoon onderdeel van een grote keten.
CAPS LOCK IS CRUISE CONTROL FOR COOL
Ok, helder.
Het lag er dus aan dat ik betreffende boekhandels nooit als 1 keten met gemeenschappelijk *) gezien heb. (Een achterlijk beeldmerk imho)
Maar ik had het wel duidelijker gevonden als de naam van de boekhandel(s) genoemd werden. In het Emerce artikel stonden deze ten slotte ook. Dus waarom hier afdoen met "herkenbaar aan de *)".
Het lag er dus aan dat ik betreffende boekhandels nooit als 1 keten met gemeenschappelijk *) gezien heb. (Een achterlijk beeldmerk imho)
Maar ik had het wel duidelijker gevonden als de naam van de boekhandel(s) genoemd werden. In het Emerce artikel stonden deze ten slotte ook. Dus waarom hier afdoen met "herkenbaar aan de *)".
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
Hmm ja het is volgens mij ook meer een samenwerkingsverband dan 1 bedrijf. Met zijn allen inkopen is namelijk vaak een stuk goedkoper.
Het zijn volgens mij voor het merendeel redelijk onafhankelijke winkels die dat *) als een soort kwaliteitsmerk in de markt willen zetten.
Maar ik kan het mis hebben hoor.
Herstel, het zijn vaak lokaal bekende boekhandels die overgenomen worden. De lokale naamsbekendheid weggooien is dan vaak zonde. Dus waarom veranderen, gewoon effe *) erachter plakken.
Het zijn volgens mij voor het merendeel redelijk onafhankelijke winkels die dat *) als een soort kwaliteitsmerk in de markt willen zetten.
Maar ik kan het mis hebben hoor.
Herstel, het zijn vaak lokaal bekende boekhandels die overgenomen worden. De lokale naamsbekendheid weggooien is dan vaak zonde. Dus waarom veranderen, gewoon effe *) erachter plakken.
[ Voor 65% gewijzigd door The - DDD op 31-05-2006 13:24 ]
(Tilburg en Breda) is er ook eentje, als we toch bezig zijn
Aangezien *) nu duidelijk is en we geen opsomming van alle *) boekenhandels in Frontpage Algemeen willen, gaat dit topic dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()