Darth Malak schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 13:45:
Mijns inziens is dat misbruik van macht. Het gaat om het nut van een topic, niet hoe een lid of mod zich voelt. Als hierdoor topics gesloten blijven/gemerged blijven is dat een foute insteek. Dat blijkt des te meer dat topics dus zonder opgaaf van reden worden gemerged. Terwijl het nut evident is/was.
Misbruik van macht

Leg dat eens even duidelijk uit. Of doel je op het feit dat een moderator het topic heeft gemerged? Da's geen misbruik, maar gebruik maken van de (extra) rechten

Als een mod keer op keer niet meldt waarom een topic verdwenen is zorgt dit voor vragen. In mijn ogen is dit ook laf. Tweakers wordt gemaakt door de leden, niet door de mods. Dat er regels zijn is een must maar dat goede innitatieven de grond in worden geboord is niet zo logisch.
Heb je hier meer voorbeelden van? Als een moderator besluit om twee topics te mergen, dan staat er of een mededeling in het topic of de topicstarter wordt op de hoogte gesteld of de moderator verzint een manier om het duidelijk te maken. Het is, mijn inziens, absoluut niet de bedoeling om iedere poster in het gemergde topic persoonlijk op de hoogte te brengen. Daarnaast is het topic blijkbaar kort geleden gemerged en heeft de moderator blijkbaar nog geen tijd gehad om dat even te vermelden. Wij zijn ook maar mensen die naast GoT nog andere dingen doen
edit:
Sterker nog, er is wel degelijk communicatie over de merge geweest en de betreffende moderator heeft een voorstel gedaan hoe het in het vervolg
wel aangepakt kan worden

Als ik iedere keer dat ik op een forum voor iets was uitgemaakt, de deur had dichtgegooid en als dat ook voor andere forum leden zou gelden, dan zouden veel forums behoorlijk uitgedund zijn.
Heb je het nu over het feit dat wij jou voor iets uitmaken. Ik zie nl. alleen maar sneren vanuit jou richting de crew en ondanks dat we allemaal een dikke huid hebben, is het niet de bedoeling om zonder onderbouwing ons voor alles en nog wat uit te maken.
Wat het nut is om alles op 1 hoop te gooien is mij een raadsel. Als een mod een suggestie heeft om dit beter te doen houd ik me aanbevolen. De mod in kwesie had in overleg kunnen besluiten de topic titel te hernoemen naar iets van "Kiezen van een PC speakerset >300 euro".
In overleg? Volgens mij snap jij niet hoe een moderators-functie in elkaar zit. Op dit forum zijn wij moderators ook gewoon users, die in exceptionele gevallen ingrijpen. Dat kan zijn: een waarschuwing geven aan users, ingrijpen indien een topic uit de hand loopt, een topic verplaatsen of mergen en zo zijn er nog een hoop extra taken die bij het moderatorschap horen. Moderators worden ook aangesteld omdat er vanuit wordt gegaan dat zij dat naar eigen inzicht kunnen doen. Net zoals wij niet heilig zijn of vanuit een ivoren toren werken, geldt dat andersom ook voor users.
Hoe wil je een discussie beginnen zonder argumenten

Verder heeft de mod die te laf was om hier iets over te melden, zich nog steeds niet bekend gemaakt. Waarschijnlijk bang dat ie uit de gratie raakt.
En nu bekend is dat de moderator wel degelijk gecommuniceerd heeft, ben je van plan je woorden terug te nemen?
Moderators hier kunnen nog steeds erg veel leren... jammer dat dat in al die jaren dus nog steeds niet verbeterd is.
Al die jaren

Vertel eens concreet wat er niet volgens jou niet goed verloopt. Wij staan altijd open voor feedback

Als meneer de modereteerders het willen wil ik best een lijstje produceren van topics die het WEL verdienen om gesloten te worden. Bah....

Ik zou zeggen, shoot
[
Voor 49% gewijzigd door
BtM909 op 31-05-2006 14:22
]