Toon posts:

[XP] Bouwen van een soort domme client in XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een software pakketje waarmee ik een XP station goed kan dichttimmeren zodat ik een soort domme client krijg ?
Ik weet dat dit met policys kan maar vraag me af of er ook losse pakketten zijn die dit in uitgebreide vorm kunnen. Zoals een soort internetcafe pc, daar zie je maar een paar knoppen die je kan aanklikken (internet - games - cardreader) en verder kan je niks op je scherm.
Dit om onder andere tot een simpele office pc image te komen die je daarna met bv ghost kan distribueren bij calamiteiten.

Wat ik zo heb gevonden zijn vooral pakketten die je kan gebruiken voor bv childcontrol en remote-tracking. Dit zoek ik niet. Het gaat om het opbouwen van een goede basis die redelijk dicht zit waarna er een image van gemaakt word die distribueerbaar is.

• BachW
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07-2025

BachW

Tweaker in Noorwegen

Vet! Ik had laatst ook een vraag van iemand die naar zo iets op zoek was. Bedankt weer... ;)

BOINC stats

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Bij ons op kantoor hebben we er een kiosk account voor :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Verwijderd

Topicstarter
Stom om niet eerst bij de vrienden van MS te kijken.
Denk dat dit een aardig eindje in de buurt komt.
Daar ga ik eens mee spelen. Lijkt wel verdacht veel op het policy gebeuren onder systeembeheer maar dan ik een grafisch jasje.