Dag iedereen,
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik snel én eenvoudig een race circuit kan
tekenen. Ik wil bvb. dit bekomen:

Bedoeling is dat ik snel het circuit kan tekenen en dan bvb. kan bepalen hoe breed deze moet
zijn. Wanneer ik zoiets zou tekenen in Illustrator dan is dit veel te omslachtig... En ik wens niet
het circuit te tekenen en dan bvb. op de lijn een stroke van bvb. 5cm doen maar dat het programma
de verhouding van de buitenkant bocht en binnenkant bocht zelf doet... snap je..
Waarschijnlijk dat Autocad dit kan maar ik heb dit programma niet?
Misschien bestaat er daarvoor een andere tool?
ik weet niet in hoeverre mijn topic in deze rubriek thuis hoort maar ik wist hem niet
direct te plaatsen...
alle suggesties zijn welkom
indien ik geen oplossing vind zal het wel weer illustrator prutswerk worden....
thx,
Woutje
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik snel én eenvoudig een race circuit kan
tekenen. Ik wil bvb. dit bekomen:

Bedoeling is dat ik snel het circuit kan tekenen en dan bvb. kan bepalen hoe breed deze moet
zijn. Wanneer ik zoiets zou tekenen in Illustrator dan is dit veel te omslachtig... En ik wens niet
het circuit te tekenen en dan bvb. op de lijn een stroke van bvb. 5cm doen maar dat het programma
de verhouding van de buitenkant bocht en binnenkant bocht zelf doet... snap je..
Waarschijnlijk dat Autocad dit kan maar ik heb dit programma niet?
Misschien bestaat er daarvoor een andere tool?
ik weet niet in hoeverre mijn topic in deze rubriek thuis hoort maar ik wist hem niet
direct te plaatsen...
alle suggesties zijn welkom
indien ik geen oplossing vind zal het wel weer illustrator prutswerk worden....
thx,
Woutje