Toon posts:

Wat is er leuk aan Ao2??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg dit spel bij mijn nieuwe pc, maar het zuigt echt! Of doe ik iets verkeerd??
1. Langdradig!
2. Saaie units!
3. RED ALERT rules gewoon!

Verwijderd

Ja, dat mag wel zo zijn! Maar als je het tegen elkaar op een LAN speelt dan is Red Alert niet leuk. Komt doordat beide partijen niet echt aan elkaar gewaagd zijn. Bij AoE 2 zijn de partijen wel gelijk en kun eerlijker spelen tegen elkaar.
Ik vind wel dat de gewone levels van AoE 2 niet leuk zijn. En die van RA(2) wel.

Verwijderd

AOE2 is ook veel meer micromanagement
en goed bijhouden wat er gebeurt.

Verwijderd

Een te snel oordeel !

AOE = cool

Ik snap dat als je binnen 5 min. naar de ke loote wor geholpe je het niet echt veel aanvind.

Dat soort spelen moeten flink geoefend worden, dan komt de echte kick pas.
Maar is bij de meeste games zo.

Red alert vind ik dan weer minder en speel regelmatig Dune 2000...lekker simpel en toch de grootste LOL.

Server van Dune zuigt...ze gaan upgraden...Jippy !

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-02 19:25
age2 rulez wat mij betreft. Enige spel wat ik nog vaak over internet speel

• Tampert717
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Tampert717

Wie soll ich das nun mal sagen

Zo'n spel speel je ook niet in 5 minuten.
Als het goed doet ben je er wel een paar uurtjes zoet mee.

Ik speel het voornamelijk over het LAN, single player vind ik het ook niet echt geweldig. Voor de rest is het een superspel, heel verslavend en altijd weer anders.

If you can't convince them, confuse them

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dusssss... >:) Wat is er nu leuk aan om poppetjes van 3x3 pixels groot over een slecht ingekleurde achtergrond te laten wandelen. ;)

• Tampert717
  • Niet online

Tampert717

Op vrijdag 26 januari 2001 15:31 schreef Skoezie het volgende:
Dusssss... >:) Wat is er nu leuk aan om poppetjes van 3x3 pixels groot over een slecht ingekleurde achtergrond te laten wandelen. ;)
Moet je hier eens kijken collega,

aok.heavengames.com/images/index.shtml

Ziet er toch behoorlijk lekker uit :9~

Ga jij maar weer pacmannen op je atari :)

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://aok.heavengames.com/pics/scrshots/es3csm_th.jpg

Op wat voor resolutie speel je dit? 120x100? ;) Kan het gras niet van de koeien onderscheiden!!!

• Tampert717
  • Niet online

Tampert717

Op vrijdag 26 januari 2001 15:56 schreef Skoezie het volgende:
Op wat voor resolutie speel je dit? 120x100? ;) Kan het gras niet van de koeien onderscheiden!!!
Wel eens van duimnagels gehoord :?

Trouwens,ik speel hem op 1024*768

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Age of Empires 2 is dus echt wel een goed spel, als je alleen al ziet hoeveel verschillende units en spelomgevingen er zijn, dan weet je ook genoeg. Dan heb je nog de leveleditor, en de verschillende missies die echt een goed verhaal hebben.

Maar ja, als jij zweert bij Red Alert 2, dan is dat ook geen slechte keus hoor, al is AoE2 zeker anderhalf jaar ouder.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
ok RA1 ruled
maar AOE2 nog net ff wat meer
;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:19

Jag

Red Alert 2 was dan wel niet zo slecht als TS, maar het komt in de buurt. Ik vind TS het meest teleurstellende spel allertijden, en RA2 staat ook hoog.
Ik snap gewoon echt niet dat er mensen zijn die dat soort spellen verkiezen boven toppers als TA en TA:K. Maar ook AoE 2, alhoewel dat een ander slag rts is. Ik snap dat echt niet.

Jag

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik vind ra2 veel beter als elke andere rts... waarom kunnen mensen dat nou niet begrijpen?

Steam

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 02:11 schreef Mobius het volgende:
Ja, dat mag wel zo zijn! Maar als je het tegen elkaar op een LAN speelt dan is Red Alert niet leuk. Komt doordat beide partijen niet echt aan elkaar gewaagd zijn. Bij AoE 2 zijn de partijen wel gelijk en kun eerlijker spelen tegen elkaar.
Ik vind wel dat de gewone levels van AoE 2 niet leuk zijn. En die van RA(2) wel.
Iedereen die RA1 cool vind nodig ik uit om op internet te komen spelen, om goed te worden moet je nog veel leren, maar het spel is gewoon heel erg cool. AoE2 kan het naar mijn mening nooit winnen van RA1, en wat betreft dta de sides die niet gelijk verdeelt zijn, daar klot ook geen hout van, Germany (of Engeland) heeft veel snellere tanks, dus snel en geniepig aanvallen... Probeer dat maar een te blokken als Russia, tkan soms wel, maar bij redalert 1 komt ZOVEEL meer kijken dan jullie denken. Maar goed ik denk niet dat ik jullie echt kan overtuigen...

Verwijderd

Ik vind persoonlijk TA een van de meest volmaakte strategie spellen. AoE heb ik altijd dat gekloot met die katapults die door mekaar schieten en mekaar afknallen. Met 1 boer kan je een heel leger katapults afmaken :)

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
TA Rulez !!

ik word met AoE altijd gek als mijn tegenstander een zooi priests gaan bouwen :r ;)

...

Verwijderd

AOE2 is echt wel bruut ja, vooral online

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

AoE2 zuigt als je het single player speelt, maar onine is het een rete vet spel >:)
RA2 is echter ook leuk.

Verwijderd

tis moeilijk om goed te worden, eerste keer dat ik het online speelde werd ik gewoonweg verpulverd!
ik snapte niet dat die ander zo snel kon zijn, nu wel >:)

maar ik heb het niet meer ;(

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:32

markvt

Peppi Cola

Op vrijdag 26 januari 2001 04:51 schreef xovox het volgende:
Een te snel oordeel !

AOE = cool

Ik snap dat als je binnen 5 min. naar de ke loote wor geholpe je het niet echt veel aanvind.

Dat soort spelen moeten flink geoefend worden, dan komt de echte kick pas.
Maar is bij de meeste games zo.
jah fuck, speel ik een keer online ben ik binnen 10 min verrot, ik snap nog niet hoe die gozer zo snel, al boten had :? anyways, twas op een zone zerver met meerdere mensen en ik zag ze slachten met katapulten en ik had nog maar net geupgraded naar een volgend tijdperk, zit iedereen er al 1 verder :(

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:01
Ao2 multiplay vindt ik niet zo geweldig.
TA cindt ik altijd wel vet, alleen loopt die bij mij vast na 2 uur ofzo en een vette battle.
Hebben meer mensen dit?

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 08:25
Probeer eens online een Soldier Store level of Gladiator level van AO2 te spelen. Ik weet zeker dat je dat cool vindt...! Mate, thats so cool!

Afbeeldingslocatie: http://www.nathanid.nl/smileturn

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

tis gewoon n bruut spel

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-02 18:03
Voor mij blijft Starcraft nog altijd het leukst :) al heb ik het al een jaar niet meer gespeeld :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Fuck, ik ben weer echt helemaal verslaafd aan Red Alert 2 over LAN. Elke dag uit school gaan we bij mij thuis raggen. :)

Verwijderd

jah AoE zuigt zwaar! :r Zoals jullie zeggen RedAlert RULEZZZ :P Greetzzz Hennep2001
Pagina: 1