Kreeg dit spel bij mijn nieuwe pc, maar het zuigt echt! Of doe ik iets verkeerd??
1. Langdradig!
2. Saaie units!
3. RED ALERT rules gewoon!
1. Langdradig!
2. Saaie units!
3. RED ALERT rules gewoon!
Verwijderd
Verwijderd
If you can't convince them, confuse them
Moet je hier eens kijken collega,Op vrijdag 26 januari 2001 15:31 schreef Skoezie het volgende:
Dusssss...Wat is er nu leuk aan om poppetjes van 3x3 pixels groot over een slecht ingekleurde achtergrond te laten wandelen.
Wel eens van duimnagels gehoordOp vrijdag 26 januari 2001 15:56 schreef Skoezie het volgende:
Op wat voor resolutie speel je dit? 120x100?Kan het gras niet van de koeien onderscheiden!!!
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
Iedereen die RA1 cool vind nodig ik uit om op internet te komen spelen, om goed te worden moet je nog veel leren, maar het spel is gewoon heel erg cool. AoE2 kan het naar mijn mening nooit winnen van RA1, en wat betreft dta de sides die niet gelijk verdeelt zijn, daar klot ook geen hout van, Germany (of Engeland) heeft veel snellere tanks, dus snel en geniepig aanvallen... Probeer dat maar een te blokken als Russia, tkan soms wel, maar bij redalert 1 komt ZOVEEL meer kijken dan jullie denken. Maar goed ik denk niet dat ik jullie echt kan overtuigen...Op vrijdag 26 januari 2001 02:11 schreef Mobius het volgende:
Ja, dat mag wel zo zijn! Maar als je het tegen elkaar op een LAN speelt dan is Red Alert niet leuk. Komt doordat beide partijen niet echt aan elkaar gewaagd zijn. Bij AoE 2 zijn de partijen wel gelijk en kun eerlijker spelen tegen elkaar.
Ik vind wel dat de gewone levels van AoE 2 niet leuk zijn. En die van RA(2) wel.
Verwijderd
...
Verwijderd
jah fuck, speel ik een keer online ben ik binnen 10 min verrot, ik snap nog niet hoe die gozer zo snel, al boten hadOp vrijdag 26 januari 2001 04:51 schreef xovox het volgende:
Een te snel oordeel !
AOE = cool
Ik snap dat als je binnen 5 min. naar de ke loote wor geholpe je het niet echt veel aanvind.
Dat soort spelen moeten flink geoefend worden, dan komt de echte kick pas.
Maar is bij de meeste games zo.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq