[2000/XP] Wisselen van Accounts

Pagina: 1
Acties:

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tool waarmee ik binnen Windows (2000 of XP) kan wisselen tussen verschillende gebruikers accounts, rekening houdend met:
  1. Inloggen op verschillende domeinen
  2. Outlook kunnen instellen voor verschillende exchange servers (per inlognaam)
  3. Installeren van verschillende software en dan met name active sync 3.8 en active sync 4.1 (per inlognaam)
Waar ik naar gekeken heb:
- Mobile Net Switch; werkt prima voor het inloggen op verschillende domeinen en andere Outlook profielen; maar heeft niet de mogelijkheid om verschillende versies van applicaties te draaien
- MS Virtual Server; werkt prima maar heeft als nadeel dat ik een volledig OS 2x moet installeren en is daardoor niet bijzonder flexibel.

Zijn er tools beschikbaar die kunnen wat ik zou willen?

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MNS werkt prima, maar ik zou toch overwegen een andere techniek te gebruiken.

Voor mijn werk deed ik het volgende:
XP Pro doos, in workgroup config (standalone dus).
Vervolgens kun je gebruik maken van je network password optie (control userpasswords2 > advanced) om je verschillende domain credentials in te zetten per domain.

Outlook profielen per server/domain lost dat probleem dan ook weer op.

Wat je precies wilt met 2 ActiveSync varianten is me niet helemaal duidelijk, maar die kunnen in ieder geval al niet naast elkaar draaien.
Dan ben je toch aangewezen op een dualboot config.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device