Toon posts:

Palm agenda publiceren/delen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is vanalles over dit onderwerp te vinden, maar het doet of niet wat ik wil, of het is outdated.

Ik ben voornemens een Palm TX aan te schaffen, maar alleen wanneer ik derden inzicht kan geven in mijn agenda (ze hoeven niets aan te kunnen passen, al zou het mooi meegenomen zijn). Is er software waarmee de Palm agenda na een sync bijvoorbeeld automatisch geubliceerd wordt naar een webserver (bijvoorbeeld via FTP), of is dit onderdeel van de Palm desktop software (lijkt me niet)?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik verplaats dit topic naar Client Software Algemeen omdat het gaat om een desktopside programma waarmee je een agenda kunt delen. Dat die software ook met de Palm kan synchroniseren is vervolgens de vereiste. Maar als je een programma kunt vinden dat vanuit Outlook de agenda op internet kan publiceren, dan heb je al een oplossing, omdat de Palm kan synchroniseren met Outlook.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Canaria schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 01:24:
Ik verplaats dit topic naar Client Software Algemeen omdat het gaat om een desktopside programma waarmee je een agenda kunt delen. Dat die software ook met de Palm kan synchroniseren is vervolgens de vereiste. Maar als je een programma kunt vinden dat vanuit Outlook de agenda op internet kan publiceren, dan heb je al een oplossing, omdat de Palm kan synchroniseren met Outlook.
Laat ik er dan maar meteen bij zeggen dat Outlook gebruiken geen optie is :P

Heeft er iemand specs van hoe de agenda wordt opgeslagen op de Palm anders (dan is dit weer het verkeerde forum), zodat ik het eventueel zelf kan parsen?