Aangezien ik een aardige verzameling mp3's heb en deze regelmatig aanvul wil ik graag mijn winamp media library up to date houden. Nu gebruik ik 3 verschillende computers in het netwerk thuis en alle bestanden staan op mijn fileserver.
Telkens als ik weer een aantal nieuwe mp3's heb moet ik op alle 3 de computers de library updaten. Dat duurt lang met 8000+ bestanden. Ook zijn het niet allemaal supersnelle computers.
Ik wil deze media library (de tabellen oid dus) ook graag op de server opslaan en de andere pc's hier vanaf laten inlezen. Dan hoef ik maar 1x te updaten.
Je kunt de plugins van winamp gewoon op andere plaatsen opslaan en daar de dir van invoeren in winamp maar met de ML werkt dat op de een of andere manier niet.
Wie weet hoe ik dit kan realiseren?
Ik heb al geprobeerd:
• winamp compleet installeren in een directory op de server (traag)
• alle ML bestanden los kopieeren vanaf de meest recente computer (werkt wel maar is ook omslachtig)
• GoT Search, Google en Winamp plugins.
Ik wil niet proberen:
• andere music players
Telkens als ik weer een aantal nieuwe mp3's heb moet ik op alle 3 de computers de library updaten. Dat duurt lang met 8000+ bestanden. Ook zijn het niet allemaal supersnelle computers.
Ik wil deze media library (de tabellen oid dus) ook graag op de server opslaan en de andere pc's hier vanaf laten inlezen. Dan hoef ik maar 1x te updaten.
Je kunt de plugins van winamp gewoon op andere plaatsen opslaan en daar de dir van invoeren in winamp maar met de ML werkt dat op de een of andere manier niet.
Wie weet hoe ik dit kan realiseren?
Ik heb al geprobeerd:
• winamp compleet installeren in een directory op de server (traag)
• alle ML bestanden los kopieeren vanaf de meest recente computer (werkt wel maar is ook omslachtig)
• GoT Search, Google en Winamp plugins.
Ik wil niet proberen:
• andere music players