Toon posts:

probleem: emule + mcafee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje. Na dat ik NIS2006 niet geactiveerd meer kreeg na de 000999 truc, heb ik mcafee internet security suite 8.0 All In One gedownload. Werkt perfect (zonder registratie gedoe, heerlijk). Maar....wanneer ik emule aanzet, gaat het na enkele minuten, ik denk wanneer er meer connecties zijn, de rest van mij programma's waaronder msn en internet explorer vastlopen / blijven hangen. Nadat ik emule uitzet doen ze het gelijk weer.

Heeft iemand hier een oplossing voor? Of is der al algemeen bekend en ben ik een slecht topic zoeken ;)

Groetjes Pascal

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 15:04
Misschien gerelateerd aan het maximum aantal TCP connecties binnen Windows? Dit maximum aantal kun je verhogen met een tooltje. Google even op: EventID 4226.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Je hebt Norton grondig verwijdert? Dus ook met het tooltje van symantec zelf om alle "resten" te verwijderen? ( met resten bedoel ik dus ook bepaalde DLL s en services die om een on andere reden NIET verwijdert worden )

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb alles verwijderd. ook met het tooltje van de website. TCP verhaal ga ik nu proberen!

Verwijderd

Topicstarter
Het TCP tooltje helpt ook niet...
Weer de download start, niet de upload, loopt de rest van de internet verbindingen vast. messenger en nieuwe pagina's etc. die ik wil op lopen vast totdat ik emule uitzet en dan doen ze het weer... :r

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Kun je mcafee niet zo instellen dat hij niet naar emule netwerk verkeer kijkt?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
als dat zou kunnen... ik weet het niet...? begrijp alleen dat je full acces kan geven aan programma's, dat staat uiteraard ingesteld.
mcafee zelf staat op standaard niveau ingesteld, misschien moet ik die verlagen, maar ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-02 15:04
Gebruik eens een andere eMule client, ik heb met de laatste versie van eMule Plus geen problemen, wel gehad met eerdere van eDonkey2000.

Verwijderd

Topicstarter
geprobeerd... maar werkt niet.. bedoel je de nieuwste versie of andere software/programma?

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-02 17:14
Wat heb dit te maken met ISP & hosting?
En waarom support geven op de software die jij illegaal heb gedownload en draait. B) Dat je NIS 2006 niet meer geactiveerd kreeg en toen maar mcAffee heb gedownload wijst er bij mij op, dat je illegale versies gebruikt. Anders had je wel naar Symantec gebeld.

Volgens mij helpen ze hier niemand met illegale software. O-)

Verwijderd

Topicstarter
ha ha ha :r

• mrFoce
idd hahahah. Dat je illegaal zooi instaleert vind ik geen probleem, maar dan moet (niet gaan huilen als er iets niet werkt) je er geen support voor gaan vragen :z :Z En als je een beetje zoekt, vind je genoeg topics. |:(

[ Voor 19% gewijzigd door mrFoce op 05-06-2006 16:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
triest kinderachtig persoontje. je had aandelen moeten kopen bij norton

• mrFoce
Verwijderd schreef op maandag 05 juni 2006 @ 20:27:
triest kinderachtig persoontje. je had aandelen moeten kopen bij norton
Dank _/-\o_
Ik had trouwens hetzelfde probleem. Het is op te lossen. Op verschillende manieren zelfs. Maar ik ga jou niet helpen :)

[ Voor 25% gewijzigd door mrFoce op 05-06-2006 21:16 . Reden: 8)7 ]

Verwijderd

Topicstarter
prima, reageer niet meer dan. misschien zijn er sympathiekere mensen.
Pagina: 1